ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت «حدیث انتظار 3»


خبرگزاری شبستان: کتاب «حدیث انتظار 3» مشتمل بر مقالاتی ارزشمند درباره امام مهدی(عج) و ماه مبارک رمضان، توسط مرکز تخصصی مهدویت چاپ و به تازگی روانه بازار نشر شده است.

سرویس : مهدویت - زمزمه های انتظار زمان : ۱۳۹۶/۴/۱۹ - ۱۱:۱۱ شناسه خبر : ۶۳۸۶۱۳
مهدویت در بازار نشر//
ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت «حدیث انتظار ۳»
خبرگزاری شبستان: کتاب «حدیث انتظار ۳» مشتمل بر مقالاتی ارزشمند درباره امام مهدی(عج) و ماه مبارک رمضان، توسط مرکز تخصصی مهدویت چاپ و به تازگی روانه بازار نشر شده است.
  ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»
به گزارش خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان، کتاب «حدیث انتظار 3» از مجموعه کتاب های تبلیغ و معارف مهدوی است که توسط مرکز تخصصی مهدویت چاپ و به تازگی روانه بازار نشر شده است.

اهل منبر و اهل تحقیق و پژوهش برای تهیه و ارائه این معارف نورانی به مستمعین مستعد، به دنبال منابع معتبر هستند تا با غواصی و غور در آن ­ها بتوانند گوهرهای ناب را صید و آن را به دست مؤمنان برسانند.

  ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»

در کتاب "حدیث انتظار3" از 11 مقاله ارزشمند مهدوی و قرآنی مرتبط با ماه مبارک و امام زمان علیه السلام استفاده شده و موضوعاتی مانند "سوره اسراء و موضوع مهدویت"، "شرح فرازهای مهدوی دعای افتتاح"، "شب قدر و قدر انسان"، "اماکن زیارتی منسوب به امام زمان(عج)" و ... در آن چاپ شده است.

نکته ویژه این که در انتهای این کتاب مقاله­ ای با عنوان "اجرای دانش ­آموزی به مناسبت ماه رمضان" قرار دارد که در آن شعر، داستان، مسابقه و بازی به کار رفته ­و برای مربیان و معلمانی که با دانش ­آموزان مرتبط هستند قابل استفاده است.

گفتنی است، چاپ اول این کتاب در بهار 96 به قیمت ده هزار تومان روانه بازار شده است و علاقه مندان می ­توانند در قم با شماره 02537749565 داخلی 123 و در تهران با شماره 02188998600 داخلی 113 تماس و جهت تهیه آن اقدام کنند.

پایان پیام/376
  ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»
  ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»   ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»   ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»   ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»   ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»   ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»   ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»   ارتباط امام زمان(عج) و ماه رمضان به روایت   «حدیث انتظار 3»
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)
|
حدیث انتظار
|
کتاب مهدوی
|
مرکز تخصصی مهدویت
|
معرفی کتاب
|



شاخص‌های سیاسی جامعه منتظر بررسی می‌شود