اکشن فیگور استپن‌ولف، جزئیات کامل این شخصیت را در فیلم لیگ عدالت نشان می‌دهد [کامیک کان 2017]


اکشن فیگور استپن‌ولف، جزئیات کامل این شخصیت را در فیلم لیگ عدالت نشان می‌دهد [کامیک کان 2017]

با آغاز شدن کامیک کان 2017، حال می‌توانید اکشن فیگور استپن‌ولف (Steppenwolf) را مشاهده کنید و ببینید که قرار است در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) چگونه باشد. در تریلرهای فیلم لیگ عدالت تقریبا همه شخصیت‌ها را ملاقات کردیم اما از شخصیت منفی فیلم خبری نبود. ما می‌دانیم که او استپن‌ولف است و می‌دانیم...

با آغاز شدن کامیک کان 2017، حال می‌توانید اکشن فیگور استپن‌ولف (Steppenwolf) را مشاهده کنید و ببینید که قرار است در فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) چگونه باشد.

در تریلرهای فیلم لیگ عدالت تقریبا همه شخصیت‌ها را ملاقات کردیم اما از شخصیت منفی فیلم خبری نبود. ما می‌دانیم که او استپن‌ولف است و می‌دانیم که «کیران هایندز» (Ciaran Hinds) نقش او را ایفا می‌کند اما داستان فیلم را نمی‌دانیم و تنها می‌توانیم فرض کنیم که او در جستجوی جعبه‌های مادر (Mother Boxes) است.

استپن‌ولف در دنیای «دی سی» (DC) چیزی شبیه به تانوس (Thanos) در دنیای مارول (Marvel) محسوب ‌می‌شود. اما نسخه اسنایدر یک هیولای سی جی آی بزرگ بود و بسیار متفاوت‌تر از آن چیزی است که در کامیک‌ها مشاهده کرده‌ایم (یک آدم شرور فنا ناپذیر). حال می‌توانید طراحی نسبتا متفاوت او را در فیلم لیگ عدالت مشاهده کنید:

استپن‌ولف عموی دارک‌ساید است که تبدیل به یکی از فرماندهان ارتش او می‌شود. وقتی دارک‌ساید قصد حمله به یک سیاره را دارد، این وظیفه استپن‌ولف است که ارتش او را در جنگ رهبری کند.

داستان فیلم لیگ عدالت پس از اتفاقات فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) رخ می‌دهد، جایی که «بروس وین» و «پرینس دایانا» تصمیم می‌گیرند یک گروه از قهرمانان تشکیل دهند و جلوی آدم‌های شرور ایستادگی کنند. فیلم همان طور که به تشکیل این گروه می‌پردازد، داستان جستجوی آن‌ها به دنبال سه جعبه مادر را هم مورد هدف قرار می‌دهد (در فیلم بتمن در برابر سوپرمن نگاهی اجمالی به آن داشته‌اید. جعبه مادر یک دستگاه قدرتمند در دنیای دی سی است که می‌تواند انرژی را از جایی به جای دیگه انتقال دهد، خطر را احساس کند، زندگی را بفهمد، ساختار یک ماده را تغییر دهد و ده ‌ها ویژگی دیگر که آن را به سلاحی به شدت خطرناک تبدیل می‌کند.) و حالا میلیون‌ها سال بعد، استپن‌ولف خبیث یکی از کسانی است که می‌‎خواهد این جعبه‌های مادر را بدست بیاورد و تیم عدالت باید جلوی او ایستادگی کند.

فیلم لیگ عدالت در تاریخ «17 نوامبر 2017» مصادف با «26 آبان 1396» روی پرده نقره‌ای می‌رود. نظر شما در مورد استپ‌ولف چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اکشن فیگور استپن‌ولف، جزئیات کامل این شخصیت را در فیلم لیگ عدالت نشان می‌دهد [کامیک کان 2017]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)