واحد و طرح تولیدی طی 4 ماهه امسال در استان قزوین متقاضی دریافت تسهیلات بهین یاب شدند


به گزارش شاتا، علی پرزحمت در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین افزود: تعداد ثبت نام واحدها و طرح ها در سامانه بهین یاب بیشتر از 377 مورد بوده اما برای این تعداد واحد و طرح تاکنون استعلام شده است و فعلا این رقم را به عنوان تعداد رسمی...

به گزارش شاتا، علی پرزحمت در نشست شورای هماهنگی بانک های استان قزوین افزود: تعداد ثبت نام واحدها و طرح ها در سامانه بهین یاب بیشتر از 377 مورد بوده اما برای این تعداد واحد و طرح تاکنون استعلام شده است و فعلا این رقم را به عنوان تعداد رسمی متقاضیان می شناسیم.
وی گفت:از متقاضیان ثبت نام کرده در سامانه بهین یاب در سال جاری تاکنون چهار فقره تسهیلات از سوی بانک های صنعت و معدن و سپه به میزان 15 میلیارد و 500 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.
پرزحمت اظهار کرد: امسال در زمینه پرداخت تسهیلات بهین یاب، استان قزوین تکنون رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: قزوین در بخش درخواست تسهیلات بهین یاب در بخش سرمایه ثابت با ثبت نام 80 متقاضی و سرمایه در گردش با 316 متقاضی رتبه چهارم و در بخش معدن نیز با 24 متقاضی رتبه سوم کشور را دارا است.
این مسئول با بیان اینکه از آغاز مرحله جدید ثبت نام متقاضیان در سامانه بهین یاب برای دریافت وام رونق تولید (27 خردادماه امسال) تاکنون در مجموع 420 متقاضی در استان ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد تاکنون استعلام 377 فقره دریافت شده که پاسخ 291 مورد مثبت بوده و با 125 مورد بازدید، 95 فقره آن در کمیته بررسی مورد تصویب قرار گرفته است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتقاد بانک های عامل در تعداد معرفی زیاد متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش تولید به آنها، گفت: براساس تصمیم های صورت گرفته، قرار شده تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات بهین یاب به هر یک از بانک ها از 100 متقاضی فراتر نرود.
به گفته پرزحمت، در حال حاضر بانک های ملی، ملت، صادرات، صنعت و معدن، سپه، تجارت، کشاورزی، رفاه کارگران و توسعه تعاون به ترتیب بیشترین متقاضیان دریافت تسهیلات بهین یاب در کشور را به خود اختصاص داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج