نیمار در راه پارسن ژرمن(کاریکاتور)


ترول فوتبال – ستاره برزیلی این روز ها با باشگاه بارسلونا دچار اختلافات جدی شده است و احتمال ترک بارسا توسط وی و پیوستن به پاریسن ژرمن در همین تابستان به شدت زیاد است. پی اس جی برای جذب نیمار باید مبلغ 222 میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد اوست را پرداخت کند. این مساله، خطر زیرپا گذاشتن قانون فیرپلی مالی فیفا را افزایش خواهد...

نیمار در راه پارسن ژرمن(کاریکاتور) sometime ساعت sometime | 1 بازدید | ۰ دیدگاه | توسط جلیل علیزاده

ترول فوتبال – ستاره برزیلی این روز ها با باشگاه بارسلونا دچار اختلافات جدی شده است و احتمال ترک بارسا توسط وی و پیوستن به پاریسن ژرمن در همین تابستان به شدت زیاد است.

پی اس جی برای جذب نیمار باید مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو که رقم فسخ قرارداد اوست را پرداخت کند. این مساله، خطر زیرپا گذاشتن قانون فیرپلی مالی فیفا را افزایش خواهد داد. پی اس جی قرار است، رقم فسخ قراداد نیمار را بی واسطه پرداخت کند. که در این صورت ۲۰ درصد به آن مالیات تعلق می گیرد. به این ترتیب جذب نیمار مبلغی حدود ۲۸۰ میلیون یورو هزینه در پی خواهد داشت. به این ها حقوق سالانه ۳۰ میلیون یورویی نیمار را هم اضافه کنید. مسئولان پی اس جی در جستجوی راهی هستن، تا جذب نیمار، آنها را با معضل نقض فیرپلی مالی مواجه نکند و در حال حاضر تنها راه موجود این است. که آنها تا پیش از ۳۱ ژانویه ۲۰۱۸، مبلغ ۱۱۰ میلیون یورو از فروش بازیکنانش شان درآمد کسب کنند.

نیمار در راه پارسن ژرمن(کاریکاتور)

برچسب ها: بارسلونا , پاریسن ژرمن , نقل و انتقالات , نقل و انتقالات تابستانی 96 , نیمار , هواداران بارسلونا .

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...