تأکید بر فعال سازی واحدهای قطعه ساز جهت کمک به صنعت خودروسازی کرمانشاه


به گزارش شاتا، در ادامه روند تلاش مدیران استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های مرتبط استان کرمانشاه برای رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی، یکصد و بیستمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید...

تأکید بر فعال سازی واحدهای قطعه ساز جهت کمک به صنعت خودروسازی کرمانشاه

به گزارش شاتا، در ادامه روند تلاش مدیران استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر دستگاه های مرتبط استان کرمانشاه برای رفع موانع تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی، یکصد و بیستمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه که چهاردهمین جلسه این کارگروه در سال جاری نیز محسوب می شد، عصر شنبه پنجم مردادماه برگزار شد.

در این نشست رضا رحیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه ضمن تبریک افتتاح ایران خودرو کرمانشاه، فرش رجال و دو پروژه عمرانی دیگر و با اشاره به سخن دکتر جهانگیری در سفر اخیرشان به کرمانشاه (خودروسازی کرمانشاه کلاس صنعت استان را بالا برد)، اظهار کرد: از این فرصت به وجود آمده باید نهایت استفاده را کرد. به خصوص واحدهای قطعه سازی باید این موقعیت را مغتنم شمرده و فعال سازی این واحدها در دستور کار سازمان های مربوطه و بخش خصوصی قرار گیرد.
در ادامه نشست، مختصری از روند فعالیت های کمیته کارشناسی کارگروه ستاد تسهیل ارایه شد و سپس نسبت به منظور طرح و ارایه راه کارها و پیشنهادهای سازنده در جهت حل مشکلات و رفع موانع شرکت های ایثار کرمانشاه ، سهراب طب ، گیلان سرکش و فوگان صنعت کلهر اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا