بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مراسم معرفی برترین‌های شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار شد که بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95 انتخاب شدند. این مراسم یکشنبه هشتم مرداد، در حالی در سالن برج‌ میلاد برگزار شد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران و مربیان باشگاه‌های...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مراسم معرفی برترین‌های شانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار شد که بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل ۹۶-۹۵ انتخاب شدند.

این مراسم یکشنبه هشتم مرداد، در حالی در سالن برج‌ میلاد برگزار شد که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران و مربیان باشگاه‌های لیگ برتر حضور داشتند.

در این مراسم به روال چند فصل اخیر ابتدا از بهترین‌های فوتبال بانوان تقدیر شد و باز هم خبری از انتخاب برترین‌ها در پست‌های مختلف نبود در حالی که در بخش مردان نزدیک به بیست جایزه اهدا شد.

بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95

زهرا حاتم نژاد

زهرا حاتم نژاد مهاجم تیم پالایش گاز ایلام با ۲۷ گل زده خانم گل لیگ ۹۵_۹۶ جایزه بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال بانوان را از لیلا صوفی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال دریافت کرد. برترین گلزن لیگ فوتبال بانوان کشور در حاشیه مراسم انتخاب بهترین بازیکن بانوان کشور گفت: “عرض سلام و ادب و خیر مقدم خدمت حضار گرامی و یک تشکر ویژه دارم از ریاست محترم هیئت فوتبال استان ایلام جناب آقای آبختی سنجابی، عوامل باشگاه، خانواده خیلی خوبم و خانم صوفی زاده.”

بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95

همچنین مجری مراسم به لیلا حاتم نژاد گفت در مصاحبه‌ای عنوان نمودید که فقط من و مسی رکوردی داریم که با پای چپ و راست و سر گل زده‌ایم، درست است؟ و مهاجمی که ۸ پاس گل هم در کارنامه او دیده می‌شود در جواب گفت: “بله.”

بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95

فروغ موری

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، فروغ موری ستاره خوزستانی تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن نجف آباد هم بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان در بخش بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل ۹۶-۹۵ انتخاب شد.

بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95

موری، یکی از لژیونرهای فوتبال بانوان ایران که پیش از این در تیم زره فانی عراق حضور داشته، برای دریافت جایزه به روی سن رفت که در همین لحظه پخش زنده مراسم با اختلال روبرو شد و ارتباط تلویزیونی شبکه سه با برگزار کنندگان مراسم قطع شد. اما دیگر خبری از سخنرانی و صحبت‌های فروغ موری پشت تریبون مراسم نبود.

همچنین در این مراسم از بانوان فوتبال ساحلی کشور نیز تقدیر و تشکر صورت گرفت و فاطمه سهرابی از تیم میلاد رفسنجان جایزه بهترین گلزن لیگ فوتبال ساحلی بانوان را از پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی در فوتبال ایران دریافت کرد.

بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95

فاطمه سهرابی

وی پس از انتخاب به عنوان خانم گل فوتبال ساحلی بانوان ایران گفت: “از خانواده و تمام مسئولان همچنین خانم پریا شهریاری تشکر می‌کنم.”

بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل 96-95

هما آقایی

در بخش دیگر این مراسم هما آقایی به عنوان برترین بازیکن فوتبال ساحلی بانوان به روی سن آمد و در پایان بخش بانوان مراسم تیم میلاد رفسنجان به عنوان بهترین تیم فوتبال ساحلی بانوان معرفی شد.

بهترین‌های فوتبال بانوان ایران در فصل ۹۶-۹۵ :

*لیگ فوتبال بانوان:

کاندیداهای بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان

فروغ موری از آینده سازان سارا قمی از شهرداری بم زهرا قنبری از شهرداری بم

بهترین تیم: آینده سازان میهن نجف آباد

خانم گل: زهرا حاتم نژاد از تیم پالایش ایلام

برترین بازیکن: فروغ موری از تیم آینده سازان

بهترین تیم: آینده سازان میهن نجف آباد

*فوتبال ساحلی بانوان:

خانم گل: فاطمه سهرابی از تیم میلاد رفسنجان

برترین تیم: تیم میلاد رفسنجان

برترین بازیکن: هما آقایی

اخبار مرتبط:

برترین داوران فوتبال و فوتسال بانوان معرفی شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق