پست اینستاگرامی فاطیما بهارمست برای تولد 21 سالگی اش


دوستان فاطیما بهارمست جشنی کوچک به مناسبت 21 سالگرد تولدش برگزار نمودند. جشن تولد فاطیما بهارمست در صحنه تمرین تئاتر برگزار شد و همین امر باعث شد خانم بهارمست، پست اینستاگرامی زیبا منتشر نماید که در ادامه آن را مشاهده خواهید نمود. ٢١ ساله شدم ، هم سن مادرم ، زمانی که من متولد...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

فاطیما بهارمست بازیگر و مجری تلویزیون با انتشار عکسی از جشن تولدش و متنی زیبا، صفحه شخصی اش را به روز نمود که در این مطلب می توانید پشت اینستاگرامی وی و عکس جشن تولدش را مشاهده نمایید.

دوستان فاطیما بهارمست جشنی کوچک به مناسبت ۲۱ سالگرد تولدش برگزار نمودند. جشن تولد فاطیما بهارمست در صحنه تمرین تئاتر برگزار شد و همین امر باعث شد خانم بهارمست، پست اینستاگرامی زیبا منتشر نماید که در ادامه آن را مشاهده خواهید نمود.

پست اینستاگرامی فاطیما بهارمست برای تولد 21 سالگی اش

٢١ ساله شدم ، هم سن مادرم ، زمانی که من متولد شدم . مادرم ٢١ سال پیش دهم تیر ماه در سن ٢١ سالگی من رو به این دنیا آورد ، ترسی از اعداد ندارم ، سالها میگذرند و فقط چیزهایی باقی میمانند که لذت بخشند و آدمهایی که عزیزند ، نمیگم بهترین سال زندگی رو گذروندم ، که شاید هم بهترین بوده باشه ، اما شک ندارم درست ترین سال زندگی ام گذشت ، لذت چند برابر ، انتخاب هایی درست تر ، آدم هایی درست تر ، حالی بهتر ، دلی قرص تر .
با ٢١ سال تجربه زندگی ، حالم خوبه به خاطر داشتن خانواده ای عزیز ، دوستانی بی نظیر ، آشنایانی جذاب. متشکرم از عزیزان دلی که تمرین امروز رو برای من به یاد موندنی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)