الهام کاکلی: دست پر از اولین تجربه برون مرزی به ایران برمی‌گردم


الهام کاکلی: دست پر از اولین تجربه برون مرزی به ایران برمی‌گردم

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های داخل سالن آسیا را اعلام کرد. سپیده توکلی و الهام کاکلی دو بانوی دونده اعزامی به این بازی‌ها هستند. الهام کاکلی متولد 1366 تهران و ساکن کرج در اولین تجربه برون مرزی خود شهریور ماه برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا 2017 عازم ترکمنستان خواهد...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی اسامی نفرات اعزامی به بازی‌های داخل سالن آسیا را اعلام کرد. سپیده توکلی و الهام کاکلی دو بانوی دونده اعزامی به این بازی‌ها هستند.

الهام کاکلی متولد ۱۳۶۶ تهران و ساکن کرج در اولین تجربه برون مرزی خود شهریور ماه برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا ۲۰۱۷ عازم ترکمنستان خواهد شد. این بانوی دوومیدانی کار ورزش کشورمان به نمایندگی از ایران در دوی ۴۰۰ متر رقابت می‌کند. خبرنگار سایت ورزش بانوان گفتگویی را با الهام کاکلی ترتیب داده که ماحصل آن پیش روی شماست:

وی در ابتدا گفت: دو سال است که تمام تلاشم را برای حضور در مسابقات برون مرزی به کار بسته‌ام. بنا به دلایلی تا بحال در هیچ مسابقه برون مرزی‌ای شرکت نکرده‌ام. اما اول لطف خدا و بعد زحمت و تلاش خودم، بعد کمک خانواده و مربی شخصیم تلاش‌های شبانه روزی جواب داد و برای اعزام انتحاب شدم.

کاکلی خاطر نشان کرد: انتخاب من و خانم توکلی بر حسب رکوردهایی که در مسابقات آغاز فصل، لیگ طلایی زده بویدم و با توجه به شرایط و آمادگی بالای هر دوی ما صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه حق خودم می‌دانم که جواب زحماتم را با مدال خوشرنگ این مسابقات بگیرم، افزود: آمادگی بدنی بالایی دارم و مصرانه برای کسب مدال در اولین تجربه برون مرزی خود عازم ترکمنستان می‌شوم. رکورد نفر اول دوره قبل مسابقات داخل سالن آسیا برای من چندان دور از دسترس نیست. از آنجا که انگیزه و آمادگی بالایی دارم، عملکرد خوبی در این بازی‌ها خواهم داشت.

بانوی دونده ورزش کشورمان عنوان کرد: شناختی از رقبا در دوی ۴۰۰ متر ندارم اما سعی می‌کنم تا پیش از مسابقات به شناخت نسبی از آنها و رکوردهاشان برسم.

کاکلی در پایان گفت: با اینکه مسابقه غیر قابل پیش‌بینی است و همه چیز به روز مسابقه بستگی دارد. اما من تنها برای کسب مدال به ترکمنستان می‌روم. تا مسابقات حدودا یک ماه زمان داریم و در این مدت رکورد فعلی خود را در دوی ۴۰۰ متر که ۵۴ ثانیه است بهتر خواهم کرد.

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مسابقات دوومیدانی پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا، از ۲۶ تا ۳۰ شهریور ماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اعزام الهام کاکلی و سپیده توکلی به بازی‌های داخل سالن آسیا (اینجا)




کشتی زنان در ایران به همراه تصاویر ( کُشتی آلیش زنان در ایران)