طرح حوض‌های خشک بندرعباس با سرمایه گذاری ثابت 7هزار و 200 میلیارد ریالی افتتاح شد


به گزارش شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده امروز چهارشنبه و در یک سفر کاری یک روزه به استان هرمزگان طرح احداث حوض های خشک بندرعباس را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد. این طرح که ظرفیت تعمیر انواع کشتی زیر 120 هزار تن در سال...

طرح حوض‌های خشک بندرعباس با سرمایه گذاری ثابت 7هزار و 200 میلیارد ریالی افتتاح شد
به گزارش شاتا، مهندس محمدرضا نعمت زاده امروز چهارشنبه و در یک سفر کاری یک روزه به استان هرمزگان طرح احداث حوض های خشک بندرعباس را مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد.
این طرح که ظرفیت تعمیر انواع کشتی زیر 120 هزار تن در سال را دارد در منطقه ویژه اقتصادی کشتی سازی خلیج فارس واقع شده است.
طرح احداث حوضهای خشک بندرعباس با دارابودن دو حوض تعمیرات و نوسازی از جمله بزرگترین داکهای خشک منطقه محسوب می شود.
برای بهره برداری از این طرح که برای 84 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می کند، هفت هزار و 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت ریالی و بیش از 88 میلیون دلار سرمایه گذاری ارزی در قالب تسهیلات صورت گرفته است.
به منظور دستیابی به اهداف این طرح که شروع اجرای آن سال 1381 بود، چهار فاز با ظرفیت های مختلف در نظر گرفته شد که در حال حاضر بخش عمده زیرساختهای فاز صفر تکمیل شده است.
گفتنی است که فاز صفر برای تعمیرات شناورهای با ظرفیت کمتر از 120 هزار تن، فاز یک جهت تعمیرات شناورهای با ظرفیت بالای 120 هزار تن، فاز دو با هدف ساخت شناورهای با ظرفیت کمتر از 120 هزار تن و همچنین فاز سه برای ساخت شناورهای با ظرفیت بالای 120 هزار تن بوده است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر| دیدار خانواده سردار سلیمانی با ابراهیم رئیسی