حمایت تمام قد رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین از شریعتمداری


به گزارش شاتا، اسدالله عسگراولادی با بیان این مطلب گفت: اتاق بازرگانی موافق حضور ایشان در وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین وی در عمر فعالیت کاری خود نشان داده است که بسیارمنعطف است و می تواند با علم روز و خواسته های به...

حمایت تمام قد رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین از شریعتمداری
به گزارش شاتا، اسدالله عسگراولادی با بیان این مطلب گفت: اتاق بازرگانی موافق حضور ایشان در وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین وی در عمر فعالیت کاری خود نشان داده است که بسیارمنعطف است و می تواند با علم روز و خواسته های به حق بخش های مختلف همگام شود و این خصیصه ای است که خیلی از وزرا نمی توانند داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: خواسته اتاق بازرگانی از مجلس این است که به ایشان رای مثبت بدهند تا وی بتواند مانند سال های گذشته منشا خیر شود.
عسگراولادی در ادامه اظهار کرد: بخش خصوصی از وی تنها یک خواسته دارد و آن ایجادکمیسیون مشورتی مجزا برای حوزه تولید و تجارت است تا هر بخش به تفکیک بتواند درخواست های خود را مطرح کند. اگر چنین کمیسیونی ایجاد شود قطعاً اقتصاد کشور که به تولید و تجارت وابسته است می تواند رشد کند.
رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه در زمان وزارت شریعتمداری بر حوزه بازرگانی صادرات غیر نفتی رونق داشت، تصریح کرد: صادرات غیر نفتی زمانی رشد پیدا می کند که ازسوی وزیر مورد حمایت جدی قرار گیرد.



تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟