پرسپولیس - الاهلی همزمان با استقلال - پدیده


پرسپولیس - الاهلی همزمان با استقلال - پدیده

پرسپولیس کلاب: در سال های گذشته کمتر اتفاق افتاده که بازی های تیم های پرسپولیس و استقلال همزمان برگزار شود. البته در مواردی مثل هفته های آخر لیگ برتر که چاره ای جز برگزاری همزمان تمام بازی ها نیست، این اتفاق افتاده و ایرادی هم ندارد اما جدیدترین همزمانی در برگزاری بازی های این دو تیم مربوط به 10روز دیگر است که به...

پرسپولیس کلاب: در سال های گذشته کمتر اتفاق افتاده که بازی های تیم های پرسپولیس و استقلال همزمان برگزار شود. البته در مواردی مثل هفته های آخر لیگ برتر که چاره ای جز برگزاری همزمان تمام بازی ها نیست، این اتفاق افتاده و ایرادی هم ندارد اما جدیدترین همزمانی در برگزاری بازی های این دو تیم مربوط به 10روز دیگر است که به نظر می رسد ناخواسته و نادانسته بوده و قابل تغییر هم هست.

پرسپولیس در روز 31 مرداد ماه از ساعت 20:30 در عمان به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت تا بازی رفت خود در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند. درست در همین روز و همین ساعت، استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود. به جز این بازی، 6 بازی دیگر از هفته پنجم لیگ برتر هم تقریبا همزمان با بازی پرسپولیس در آسیا برگزار می شود و بهتر است سازمان لیگ با ایجاد تغییراتی در برنامه بازی های هفته پنجم از تداخل و همزمانی غیرضروری این بازی ها جلوگیری کند تا فوتبالدوستان بتوانند هر دو این بازی ها را به طور زنده از تلویزیون ببینند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها