کلاس مربیگری درجه C ایران در فیروزکوه +عکس


کلاس مربیگری درجه C ایران در فیروزکوه +عکس

بانک ورزش - رییس هیئت فوتبال فیروزکوه از اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال درجه C ایران در شهرستان فیروزکوه خبر داد. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت فوتبال شهرستان فیروزکوه، کلاس مربیگری فوتبال...

بانک ورزش - رییس هیئت فوتبال فیروزکوه از اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال درجه C ایران در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت فوتبال شهرستان فیروزکوه، کلاس مربیگری فوتبال درجه C ایران که از تاریخ ۹۶/۵/۱۵ زیر نظر کمیته آموزش هیئت فوتبال در چمن مصنوعی آزادگان و سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان برگزار گردیده بود درتاریخ ۹۶/۵/۲۱ با انجام مراسم اختتامیه و اهدا گواهی شرکت در کلاس به مربیان شرکت کننده به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این دوره مربیگری باحضور کریمی، معاون محترم فرماندار، زمان ایلکا، بتول کیانی، منتخبین محترم شورا شهر، شادمهر، ریاست محترم اداره ورزش و جوانان، زیاری، ریاست محترم هیت بومی محلی و نام آور، ریاست هیت فوتبال درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

حسن نام آور رئیس هیئت فوتبال با تشکر از زحمات مدرس محترم فدراسیون و حضور مربیان در این دوره مربیگری به تشریح این کلاس پرداخت، و آموزش را سرلوحه کار در هیئت دانست و اظهار نمود: هیئت فوتبال شهرستان آمادگی آن را دارد تا در سال جاری کلاس مربیگری سطح ۱ فوتسال آسیا و کلاس های دانش افزایی در جهت رشد و ارتقا مربیان ارزنده شهرستان برگزار نمایند.

بعد از سخنان مسئول هیئت فوتبال مدرس این کلاس آقای مهدی محمدیان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سیاسی و اجتماعی و ورزشی شهرستان خصوصا اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال با ضرب المثل زگهواره تاگور دانش بجوی سخنان خود را شروع نمود و از همه مربیان خواستند در کار مربیگری با فراگیری علم روز دنیا به ارتقا مربیگری خود اعتبار و منزلت بیشتری بدهند و فقط بدنبال گرفتن مدرک نباشند.

در ادامه این مراسم شادمهر ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و مسئولین گرانقدر حاضر در این مراسم از برگزاری چنین کلاس های آموزشی و ورزشی در جهت ارتقا مربیان در سطح شهرستان استقبال نموده و قول همکاری و مساعدت لازم به هیت های ورزشی خصوصا فوتبال را دادند.

کلاس مربیگری درجه C ایران در فیروزکوه +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !