کادر سازی مساجد در خرمشهر مورد حمایت قرار می گیرد


کادر سازی مساجد در خرمشهر مورد حمایت قرار می گیرد

خرمشهر - فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیای خوزستان بر آمادگی قرارگاه خاتم الاوصیا را برای کادرسازی مساجد خرمشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا حبیب پور شب گذشته در آئین روز جهانی مسجد در آمفی تئاتر اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر اظهار کرد: مسجد قلب تفکر دولت و نظام اسلامی و پایتخت هر محله است و تربیت نیروی کادری می توان مشکلات اقتصادی، شهری و آموزشی محله ها را رفع کرد.

وی، حمایت خود را برای کادر سازی مساجد اعلام و همکاری حوزه علمیه، بسیج و ائمه جمعه برای عملی شدن این اقدام را خواستار شد .

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیا خوزستان گفت: حوزه علمیه باید کادر مسجد بسازد و برای این منظور امام جماعات یا طلبه هایی که استعداد امام جماعت بودن را دارند معرفی کرد و قرارگاه خاتم الاوصیا خوزستان در اهواز آموزش آنها را تقبل خواهد کرد.

وی افزود: هیئت امنا و قرارگاه پایگاه های بسیج نیز باید دوره کادر بندی و آموزش های لازم را ببینند و در این راستا بسیح نیز باید مدد رسان بوده و ائمه جمعه بر روند کار نظارت داشته باشند.

حجت الاسلام حبیب پور با یادآور شدن اینکه خرمشهر، ۱۶۵ هزار جمعیت و ۷۰ مسجد دارد، بیان کرد: برای مقابله با اقدامات صهیونیست طبق آمار هر مسجد در خرمشهر باید دو هزار و ۳۰۰ خرمشهری را تحت پوشش داشته باشد، با توجه به ۲۰ هزار دانش آموز و ۱۱ هزار دانشجو در این شهر. در هر مسجد باید ۴۰۰ دانش آموز و ۱۰۰ دانشجو دختر و پسر حضور داشته باشند.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیای خوزستان در ادامه به سه راهبرد دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: برجام اول که شامل انرژی هسته ای بود، برجام دوم که تحت عنوان مبارزه با تروریست و برجام سوم که نقض حقوق بشر است سه راهبرد دشمن برای زمین زدن ایران و تصعیف قدرت روز افزون آن است.

وی توصیح داد: دشمنان با برجام اول که تعلیق فعالیت های هسته است به دنبال کند شدن تولید علم و انرژی و سرعت رسیدن به انقلاب صنعتی انرژی کشور بودند در برجام بعدی کشور را به درگیر شدن با تروریست در درون کشور می کشانند و دربرجام سوم به دنبال تضعیف بنیاد خانواده با دو استراتژی قانونی کردن همجنس بازی و کشف حجاب هستند.

حجت الاسلام حبیب پور در ادامه بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز پنج راهبرد نهضت کادر سازی، نهضت خدمات رسانی، نهضت روشنگری، نهضت تهاجم علیه دشمنان در فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی را برای مقابله با تلاش های صهیونیست برای رسیدن به اهداف خود تعیین کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟