علت روت نشدن گوشی


علت روت نشدن گوشی

علت روت نشدن گوشی  : اندروید به عنوان یکی از سیستم عاملی های می باشد که به قابلیت شخصی سازی بالا و امکانات بسیار معروف می باشد. روت در اندروید این معنی را می دهد که کاربر به فایل‌های سیستمی اندروید و اعمال تغییرات در آن دسترسی داشته است و در اصل با روت کردن گوشی بسیار امکانات […] نوشته علت روت نشدن گوشی اولین بار در زوم تک پدیدار شد.

علت روت نشدن گوشی : اندروید به عنوان یکی از سیستم عاملی های می باشد که به قابلیت شخصی سازی بالا و امکانات بسیار معروف می باشد. روت در اندروید این معنی را می دهد که کاربر به فایل‌های سیستمی اندروید و اعمال تغییرات در آن دسترسی داشته است و در اصل با روت کردن گوشی بسیار امکانات جذاب دیگری به گوشی افزوده می شود . تقریبا می توان گفت با روت بودن گوشی همه چیز در سیستم‌عامل اندروید ممکن می شود.

نصب کاستوم‌رام‌ها را به عنوان مهم ترین ویژگی می توان دانست که به شما اجازه می دهد تا رام های متفاوتی مثل سایانوژن را بر روی گوشیتان نصب نمایید و در هر زمانی که دوست داشته باشید به نسخه‌ی جدیدتر یا قدیمی‌تر رام فعلیتان کوچ کنید.

علت روت نشدن گوشی ) روت کردن مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد مثلا متن‌باز بودن اندروید تنها زمانی انجام می شود که گوشی روت شده باشد.

علت روت نشدن گوشی

علت روت نشدن گوشی

آیا شما از دسته افرادی هستید که در روت کردن گوشی خود به مشکل برخورده اید؟ اگر این چنین است باید به بررسی موارد زیر بپردازید که عبارت اند از :

۱:خاموش بودن wifi گوشی
۲: خاموش نشدن صفحه گوشی هنگام عملیات روت
۳: روشن بودن قطعی اینترنت گوشی با H+
۴: روشن بودن اپلیکشن های عبور از محدودیت
۵: متصل نبودن گوشی به شارژ یا کامپیوتر
۶: عدم آمدن پیامک هنگام عملیات روت و یا زنگ خوردن
۷: خاموش بودن GPS گوشی
۸: خاموش بودن بلوتوث گوشی
۹: بستن کلیه برنامه های در حال پخش در زمینه
۱۰: دانلود کردن آخرین نسخه نرم افزاری که با آن روت می کنید
۱۱. استفاده از یک نرم افزار مناسب برای روت

درصورتی که موارد بالا را چک کردید ولی باز هم مشکل شما برای روت بر طرف نشده است باید به دنبال یک اپلیکیشن دیگر برای روت باشید.

علت روت نشدن گوشی : دقت کنید روت کردن در وضعیت عادی هیچ گونه مشکلی برای گوشی شما نخواهد داشت ولی اگر در نصب اپلیکیشن هایتان دقت لازم را نداشته باشید و اشتباها بدافزاری را روی گوشیتان نصب کنید به دلیل اینکه بد افزار به فایل های سیستمی شما دسترسی دارد به آسانی می تواند مشکلاتی را در رام گوشی شما پدید آورد.

در صورتی که در مورد علت روت نشدن گوشی سوالی دارید حتما از بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کویر دل