خلخال عاری از جرایم خشن است


خلخال عاری از جرایم خشن است

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال گفت: وجود فرهنگ صلح و سازش در این شهرستان سبب شده تا خلخال عاری از جرایم خشن باشد.

به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در نشستی با فرمانده انتظامی خلخال افزود: امنیت یک نعمت بزرگ الهی است که با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در جای جای میهن اسلامی از جمله شهرستان خلخال با تمام وجود می توان آن را احساس کرد.
او گفت: کاهش روز افزون جمعیت کیفری زندان خلخال حاکی از کاهش جرایم کیفری و خشن در این شهرستان بوده و این مهم در سایه وجود فرهنگ صلح سازش در جامعه و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در برقراری نظم و امنیت و برخورد قاطع با برهم زنندگان آرامش جامعه حاصل شده است.
وی با قدردانی از عملکرد فرماندهی انتظامی خلخال در عرصه های مختلف انتظامی ، امنیتی و راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: رضایتمندی عمومی مردم از عملکرد پلیس بیانگر کار مطلوب نیروی انتظامی در انجام وظایف محوله است.
فرمانده انتظامی خلخال نیز در این نشست تعامل فرماندهی انتظامی منطقه و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نتیجه این تعامل مثبت دستیابی پلیس خلخال به اهداف خود در عرصه های مختلف امنیتی ، اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله کاهش میزان جرایم کیفری در منطقه است.
سرهنگ محمد نوازی از تشدید برخورد با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی بویژه موتورسوران مزاحم خبر داد و افزود: با اجرای طرح ویژه پلیس و افزایش حضور ماموران انتظامی در تفرجگاه ها و محل های تجمع گردشگران زمینه سفری خوش توام با آرامش برای گردشگران فراهم شده است.
وی از بهره برداری از پروژه در حال احداث ساختمان جدید فرماندهی انتظامی خلخال در هفته ناجا در مهرماه امسال خبرداد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه از سال گذشته آغاز و برای احداث آن بیش از 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات ناجا هزینه شده است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی