به‌روزرسانی جدید ادج لایتنینگ گلکسی S8 با ویژگی‌های جدید


اگر به زمانی بازگردیم که سامسونگ محصول گلکسی S6 edge را معرفی نمود، برای اولین بار از ویژگی به نام Edge Lighting برای گوشی‌های همراه رونمایی کرد. کاری که این ویژگی در اختیار کاربر قرار می‌داد این بود که در زمان تماس شماره‌های خاص و یا زمانی که نمایشگر گوشی به سمت پایین قرار داشت گوشه‌های آن با رنگ‌های خاصی روشن می‌شد. این ویژگی به شما...

اگر به زمانی بازگردیم که سامسونگ محصول گلکسی S6 edge را معرفی نمود، برای اولین بار از ویژگی به نام Edge Lighting برای گوشی‌های همراه رونمایی کرد. کاری که این ویژگی در اختیار کاربر قرار می‌داد این بود که در زمان تماس شماره‌های خاص و یا زمانی که نمایشگر گوشی به سمت پایین قرار داشت گوشه‌های آن با رنگ‌های خاصی روشن می‌شد.

تبلیغات
سایت خودرو / خرید پاوربانک / آموزش بازاریابی

این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که اگر دستگاه شما در حالت بدون صدا بوده و یا گوشی خود را به پشت قرار داده باشید نیز شمارا آگاه می‌سازد که براساس رنگ و نوع درخششی که ایجاد می‌شود شما متوجه شوید که چه شخصی در حال تماس با شماست.

اما موارد بالا تنها قابلیت‌های اولیه این ویژگی بودند و به لطف سامسونگ این قابلیت تا جایی پیشرفت نموده که ادج لایتینگ هر نوتیفیکیشنی که بخواهید را به شما ارائه می‌دهد.

سیستم اعلام نوتیفیکیشن در گلکسی S8 به‌صورت روشنی‌های نبض‌داری بوده که به دور صفحه می‌گردد. جدای از اینکه چه اپلیکیشن‌هایی با ادج لایتنیگ اجرا می‌شوند باید بگوییم که تقریبا شما هیچ کنترلی بر روی ویژگی جدید ادج لایتنینگ ندارید.

به‌روزرسانی جدید ادج لایتنینگ گلکسی S8 با ویژگی‌های جدید

اگر گوشی سامسونگ گلکسی S8 یا گلکسی S8 پلاس دارید سری به گلکسی اپ استور بزنید و آپدیت مربوط به ادج اسکرین را دانلود کنید. چیزی که با دانلود این آپدیت به دست می‌آورید یک زیر منو برای بخش Edge Lighting است. آپشن‌هایی که به شما ارائه خواهد شد:

سایز نوار ادج لایتنینگ رنگ‌های ادج لایتنینگ (پایه، شخصی‌سازی، متناسب با اپلیکیشن) میزان شفافیت ادج لایتنینگ

همان‌طور که می‌بینید موارد بالا برای شما قابل تنظیم خواهند بود. این سه ویژگی به شما قابلیت‌های بیشتری نیز در ارتباط با ادج لایتنینگ ارائه داده که می‌توانید با دانلود آپدیت جدید بدان دست پیدا کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری