بانوان گیلان آذربایجان غربی و اصفهان قهرمان شمشیربازی کشور شدند


مسابقات قهرمانی شمشیربازی بانوان کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی تیم گیلان در اسلحه سابر، آذربایجان غربی در اسلحه اپه و اصفهان در اسلحه فلوره در اراک پایان یافت.

بانوان گیلان آذربایجان غربی و اصفهان قهرمان شمشیربازی کشور شدند

بانوان گیلان آذربایجان غربی و اصفهان قهرمان شمشیربازی کشور شدند

سرویس ورزشی - مسابقات قهرمانی شمشیربازی بانوان کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی تیم گیلان در اسلحه سابر، آذربایجان غربی در اسلحه اپه و اصفهان در اسلحه فلوره در اراک پایان یافت.

به گزارش فانوس، مسابقات شمشیربازی بانوان رده سنی جوانان با شرکت ۱۲۱ورزشکار از ۱۵ استان کشور از ششم شهریورماه جاری در سه اسلحه سابر، اپه وفلوره در سالن دوهزارنفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شد و عصر پنجشنبه پس از سه روز رقابت نفرات و تیم های برتر معرفی شدند.

براساس این گزارش در رده انفرادی اسلحه سابر با ۳۲شرکت کننده پس از انجام ۸۶ بازی مقدماتی و ۲۴ بازی حذفی در نهایت، زهرا امیر سیار از گیلان در سکوی نخست قرار گرفت، آیسا صدیقی از یزد نایب قهرمان شد، همچنین آیدا حاجی باقی آبادی از یزد و سارا شیری از یزد به طور مشترک سوم شدند.

در اسلحه اپه با حضور ۵۲ ورزشکار پس از انجام ۱۴۱ بازی مقدماتی و ۴۰ بازی حذفی در پایان فریماه باباپور از آذربایجان غربی و پریسا امیدی از کرمانشاه اول و دوم و مهسا ایوبی از اصفهان و مبینا خداویسی از کرمانشاه به طور مشترک سوم شدند.

در اسلحه فلوره هم مسابقات با شرکت ۳۷ ورزشکار پیگیری شد که پس از انجام ۹۶ بازی مقدماتی و ۲۸ بازی حذفی در نهایت نگار مکلابی از تهران در جایگاه نخست ایستاد، فاطمه زارع شریف از تهران مکان دوم را به دست آورد و ثمین لطیفی و فاطمه خیرخواه از اصفهان به طور مشترک سوم شدند.

براساس این گزارش، همچنین در رده بندی تیمی اسلحه سابر تیم گیلان بر سکوی نخست ایستاد، یزد نایب قهرمان شد، البرز و آذربایجان غربی به طور مشترک سوم شدند.

در رده بندی تیمی اسلحه اپه، آذربایجان غربی و تهران اول و دوم شدند، اصفهان و یزد به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

.همچنین در رده بندی تیمی اسلحه فلوره اصفهان به عنوان قهرمان شناخته شد، تهران مقام دوم را کسب کرد، البرز و یزد به طور مشترک سوم شدند.

منبع : مهر

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

قهرمان اصفهان گیلان آذربایجان غربی بانوان شمشیربازی سایت فانوس اسلحه سابر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتقاد شدید هامان از کین: او را درک نمی‌کنم