دشمن به دنبال عوض کردن جایگاه دوست و دشمن در امت اسلامی است


دشمن به دنبال عوض کردن جایگاه دوست و دشمن در امت اسلامی است

زابل - امام جمعه موقت زابل گفت: دشمن سالهاست که برای عوض کردن جایگاه دوست و دشمن در امت اسلامی برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم هاشمی صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان که در عیدگاه امام رضا(ع) شهرستان زابل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم جهان اسلام در این ایام برگزاری مناسک و مراسم عظیم حج است که یکی از پیامدهای این مراسم عظمت آن است.

وی ادامه داد: وقتی میلیون ها مسلمان در یک مکان کنار هم قرار می گیرند و دور یک مکان طواف می کنند این نشان دهنده عظمت اسلام است و اسلام می تواند عزیز، عظیم و متحد باشد و این خصوصیات را در مراسم حج مشاهده می کنیم.

وی تاکید کرد: مراسم حج فرصت مناسبی برای رد و بدل شدن نظرات و دیدگاه های مختلف و بر طرف شدن سوء تفاهمات بین مسلمانان است و قطعا موجب انس، الفت، هماهنگی و هم صدا شدن تمام مسلمانان جهان می شود.

امام جمعه موقت زابل با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در پیام حج ۹۶ اظهار داشت: یکی از نکات مهم پیام رهبری این بود که فرمودند ما در برابر هجوم دشمن نابکار به وظیفه دینی و عقلی خود عمل نکردیم.

وی خاطر نشان کرد: دشمن سال هاست که برای عوض کردن جایگاه دوست و دشمن در امت اسلامی برنامه ریزی کرده است و این نسخه را برای افراد خود آن کشورها نیز به کار بسته است تا افراد یک جامعه در یک کشور را نیز به خود مشغول سازد تا دشمن واقعی را از یاد آنها ببرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر: تواضع ریشه هر کار نیک و پسندیده است