فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان: خبرنگاران مرزبانان نظام اسلامی در عرصه جنگ نرم هستند


فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان: خبرنگاران مرزبانان نظام اسلامی در عرصه جنگ نرم هستند

زاهدان- ایرنا- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران مرزبانان نظام در جبهه جنگ نرم و مقابله با هجمه های دشمنان علیه ایران اسلامی هستند.

سردار محمد ملاشاهی روز شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان و دیدار با رئیس، خبرنگاران و کارکنان این مرکز روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای استان تبریک گفت و اظهار داشت: دشمنان ایران برای ضربه زدن به انقلاب و نظام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در چنین شرایطی نقش و رسالت رسانه های خبری درون نظام سنگین و تعیین کننده است.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی با هجمه‌های فرهنگی و اقتصادی نظام را نشانه گرفته اند که خبرنگاران با بیان حقایق و معرفی کارآمدی نظام توطئه های آنان را خنثی کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: در بحث جنگ نرم با تهدیدات جدی مواجه هستیم و اصحاب رسانه و خبرنگاران سربازان اصلی این جنگ بوده که باید بیش از پیش به ایفای نقش بپردازند.

وی تصریح کرد: رسانه ها با دشمن شناسی در راستای همدلی بیشتر بین مردم و مسئولان و مشارکت حداکثری مردم در تمام عرصه های انقلاب اسلامی گام بردارند.

سردار ملاشاهی خبرنگاری را رسالتی حساس و سنگین عنوان کرد و افزود: این قشر از جامعه در شرایط بسیار سخت همواره برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تلاش کرده اند.

وی بیان کرد: خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولان هستند و نقش مهم و تأثیر گذاری در حفظ آرامش و وحدت جامعه دارند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران چشم و گوش جامعه و سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند.

ایرنا کار رسانه ای خوبی در سیستان و بلوچستان انجام داده است

وی بیان کرد: خبرگزاری ایرنا در سیستان و بلوچستان به درستی و با در نظر گرفتن تمام شرایط اخبار را منعکس کرده که اقدام حرفه ای این خبرگزاری قابل تقدیر است.

سردار ملاشاهی تصریح کرد: ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی اقدامات رسانه ای بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان انجام داده است.

وی بیان کرد: خبرگزاری ایرنا مسائل و مشکلات مردم و همچنین خدمات نظام را به خوبی منعکس می کند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: برخی از افراد با اهداف خاص به تخریب مرزبانان می پردازند که رسانه ها بویژه خبرگزاری ایرنا نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های این افراد دارند.

وی بیان کرد: دشمنان سعی دارند تا خدمات و تلاش های شبانه روزی مرزبانان سیستان و بلوچستان را کمرنگ و یا وارونه جلوه دهند که در اینجا رسانه ها نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی دارند.

وی ارتباط رسانه ها بویژه خبرگزاری ایرنا با مرزبانی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: رسانه ها چنانچه برای بهتر شدن امور پیشنهاد و یا راهکاری دارند مرزبانی سیستان و بلوچستان با تمام وجود از آن استقبال می کند زیرا معتقد است همفکری در حل بسیاری از مشکلات راهگشاست.

به گزارش ایرنا شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا به همراه هشت نفر از دیپلمات ها و کارکنان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف مظلومانه در روز ۱۷ مرداد ماه ۱۳۷۷ به شهادت رسیدند و این روز به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

۳۲۱۳**۶۰۸۱


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق