دلیل دروازه بان شدنش اسطوره افسانه ای یووه


بوفون سالهاست که گلر اول ایتالیا و یوونتوس است و نمایش های استثنایی در این مدت داشته و همواره از بهترین گلرهای جهان بوده است. حال او مدعی شد که در جام جهانی 1990 که در ایتالیا برگزار شد و او 12 سال داشت، با تماشای بازی های انکونو عاشق دروازه بانی شد. او گفت: ” وقتی خردسال بودم، یک اسطوره در زندگی من وجود داشت: توماس...

بوفون: به خاطر توماس انکونو دروازه بان شدم

دلیل دروازه بان شدنش اسطوره افسانه ای یووه

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۵
دلیل دروازه بان شدنش اسطوره افسانه ای یووه

جانلوئیجی بوفون، گلر تیم ملی ایتالیا و یوونتوس مدعی شد که توماس انکونو، دروازه بان سابق تیم ملی کامرون ، انگیزه دروازه بانی را در او ایجاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوفون سالهاست که گلر اول ایتالیا و یوونتوس است و نمایش های استثنایی در این مدت داشته و همواره از بهترین گلرهای جهان بوده است. حال او مدعی شد که در جام جهانی ۱۹۹۰ که در ایتالیا برگزار شد و او ۱۲ سال داشت، با تماشای بازی های انکونو عاشق دروازه بانی شد.

او گفت:

” وقتی خردسال بودم، یک اسطوره در زندگی من وجود داشت: توماس انکونو، دروازه بان کامرون. در جام جهانی ۱۹۹۰ بازی های او را می‌دیدم و پس از ایتالیا، کامرون تیم محبوب من بود. من جام جهانی ۱۹۹۰ را می‌دیدم و به خاطر دارم که اولین بازی بین آرژانتین و کامرون بود. کامرون پیروز شد و در آن موقع، من تصمیم گرفتم که دروازه بان شوم.”

بوفون درباره تقابل اخیرش مقابل اسپانیا گفت:

” اگرمقابل اسپانیا آماده نباشید، ضربه بسیاری خواهید خورد. بازیکنان اسپانیا عوض شده اند ولی فلسفه فوتبالی آنها تغییری نکرده است.یوونتوس؟ ما در فینال مقابل رئال می‌توانستیم بهتر کار کنیم.”

دسته بندی ها : فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان
برچسب ها : بهترین گلرهای جهان, توماس انکونو دروازه بان کامرون, جام جهانی 1990, جان‌لوئیجی بوفون, گلر تیم ملی ایتالیا و یوونتوس

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان