نظارت بر واحدهای عرضه نوشت‌افزار فردیس تشدید می‌شود


نظارت بر واحدهای عرضه نوشت‌افزار فردیس تشدید می‌شود

فردیس - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردیس از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی لوازم‌التحریر و خرازی‌های این شهرستان در نیمه دوم شهریورماه خبر داد.

اسفندیار قارلقی در گفتگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه بیشتر شهروندان لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار موردنیاز فرزندان خود را در نیمه دوم شهریورماه تهیه می‌کنند، اظهار کرد: به همین منظور نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بر واحدهای عرضه لوازم‌التحریر در نیمه دوم شهریورماه افزایش می‌یابد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ استفاده از نوشت‌افزار با نماد اسلامی در مدارس، عنوان کرد: در راستای تحقق این مهم جلساتی با نمایندگان آموزش‌وپرورش برای ترویج این فرهنگ برگزارشده است.

وی در ادامه بابیان اینکه به واحدهای صنفی کتاب‌فروشی و لوازم‌التحریر، عرضه نوشت‌افزار با نماد اسلامی و ایرانی ابلاغ‌شده است، تأکید کرد: با واحدهای عرضه‌کننده‌ لوازم‌التحریر قاچاق برخورد قانونی می‌شود.

قارلقی با اشاره لزوم ترویج فرهنگ استفاده از تولید داخل، خاطرنشان کرد: بر همین اساس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس تابلوهای تبلیغاتی با محتوای استفاده از نوشت‌افزار ایرانی در سطح شهر نصب می‌شود.

وی با اشاره به تعدد واحدهای صنفی عرضه لوازم‌التحریر در سطح شهرستان فردیس، بیان کرد: با توجه به این مهم برای تأمین کالا در سطح این شهرستان با مشکلی مواجه نخواهیم بود و احتیاجی به برگزاری نمایشگاه در فردیس وجود ندارد.

به گفته وی تاکنون تخلفی از سوی واحدهای صنفی عرضه نوشت‌افزار محرز نشده است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران‌فروشی از سوی این واحدها، با آن‌ها برخورد قانونی می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

حمل و ذخیره سازی پرتقال تامسون عید نوروز در البرز آغاز شد