طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )


طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

طرز تهیه حلو حلوا یکی از پر طرفدارترین  دسرها در غذاهای ایران به حساب می آید که ما ایرانی ها در مراسم های خاص و روزهای معمولی و … اقدام به پخت آن می کنیم و ما در این مطلب از سایت شهر مطلب قصد داریم طرز تهیه انواع حلوا رو بر ای شما آموزش […] نوشته طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید ) اولین بار در شهر مطلب...

طرز تهیه حلوای بادام

بادام ها رو که یک شب در آب خیس خورده پوست می گیریم (در این تصاویر از بادام با پوست استفاده شده)

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )بادام ها رو با آب در مخلوط کن کاملا” له می کنیم

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )بادام له شده رو داخل تابه گودی روی حرارت ملایم می گذاریم

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

مرتب هم می زنیم تا آب تبخیر شه و بادام به صورت خمیر در بیاد : (حدود ۱۲-۱۳ دقیقه)

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

به ترتیب شکر، شیر و روغن رو اضافه می کنیم و بعد از هرکدوم کمی حلوا رو هم می زنیم.و تا ۲۰ دقیقه میگذاریم حلوا بپزه

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

وقتی حلوا سفت شد و چسبندگی پیدا کرد زعفران و هل رو اضافه می کنیم

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

مواد رو خوب مخلوط می کنیم و حلوا رو در یک ظرف چرب شده پهن می کنیم و میگذاریم سرد بشه. وقتی کاملا” سرد شد به شکل دلخواه برش می زنیم پیشنهاد: به جای روغن نارگیل میشه از کره هم استفاده کرد و کمی پودر نارگیل به مخلوط اضافه بشه.

طرز تهیه حلوا با آرد برنج

حلوا با آرد برنج – حلوا جزو دسرهای خوشمزه‌ای محسوب می‌شود که معمولا در مراسم ختم، نذری و افطاری پخته می‌شود و انواع مختلفی هم دارد. حلوای آرد برنج، حلوایی خوش طعم و خوش رنگ است که در دستور پخت آن همانند حلوای زعفرانی از زعفران استفاده می‌شود. این حلوا جزو دسرهای شیرین پرطرفدار کدبانوهای ایرانی است که در قسمت زیر به طرز تهیه
آن اشاره می‌کنیم.

مواد لازم برای تهیه حلوا

آرد برنج : ۱ پیمانه
شکر : نصف پیمانه
روغن جامد : نصف پیمانه
آب : نصف پیمانه
زعفران حل شده : ۱ قاشق غذا خوری
گلاب : ۱/۴ لیوان

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

طرز تهیه حلوا با آرد برنج

در مرحله اول طرز تهیه حلوا با آرد برنج شکر و زعفران و آب را در درون قابلمه‌ای مناسب با یکدیگر مخلوط کنید و سپس قابلمه را بر روی حرارت گاز قرار دهید تا شکر و زعفران به خوبی در درون آب حل شوند بعد از این که شکر در درون آب حل شد قابلمه را از روی حرارت گاز بردارید.

روغن را در درون تابه‌ای نچسب بریزید و تابه را بر روی حرارت گاز قرار دهید و بعد از این که روغن داغ شد آرد برنج را به روغن اضافه کنید و مرتب آرد برنج را هم بزنید تا سرخ شود.

نکات کلیدی برای خوش طعم کردن حلوای آرد برنج

توجه داشته باشید که تا وقتی که آرد برنج به طور کامل سرخ شود باید آن را هم بزنید و بعد از این که آرد برنج به رنگ طلایی در آمد شربت را به آرد برنج اضافه کنید و سپس حلوا را به خوبی هم بزنید تا یکدست شود و به خوبی پخته شود.

این نکات را حتما رعایت کنید

۱.در پخت حلوا با آرد برنج در زمستان از روغن مایع و در تابستان از روغن جامد استفاده نمایید.
۲. اگر در مرحله آخر سرخ شدن حلوا به روغن نیفتاد مقداری روغن به حلوا اضافه کنید.
۳. برای خوش طعم کردن حلوا با آرد برنج
می توانید به جای گلاب از هل و یا مقدار کمی وانیل استفاده کنید.
۴. برای تهیه شربت حلوا زعفران را از قبل در درون آب حل کنید.
۵. اگر بعد از ریختن شربت در درون حلوای آرد برنج حلوا را به مدت زیادی بر روی حرارت قرار دهید شربت
می سوزد و باعث می شود که حلوا سفت و خشک شود.

حلوا ارده خانگی

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

مواد لازم برای تهیه حلوا ارده

آرد گندم ۳۰۰ گرم
ارده ۱۸۰ گرم
گردوی خرد شده ۲۰۰ گرم
پودر نارگیل ۱۵۰ گرم
شکر ۴۵۰ گرم
آب ۳۷۵ میلی لیتر
زعفران دم کرده ۲ قاشق سوپخوری
گلاب ۲ قاشق سوپخوری
هل ۱ قاشق چایخوری
پودر پسته به میزان لازم
بادام پرک به میزان لازم

طرز تهیه حلوا ارده خانگی

آرد را روی حرارت ملایم تفت دهید تا خامی آرد گرفته شود و عطر آن بلند شود بعد ارده را به آن اضافه کرده و به مدت ۵ دقیقه تفت دهید بعد از روی حرارت بردارید گردوی خرد شده و پودر نارگیل را اضافه کنید واز طرف دیگر شکر و آب را با هم مخلوط کرده و روی حرارت ملایم قرار دهید به شکر در آب حل شده سپس گلاب و زعفران دم کرده و هل را اضافه کنید و پس از یک دو جوش از روی حرارت بردارید و بعد شربت را بتدریج با مواد حلوا مخلوط کنید تا حلوا به غلظت دلخواه برسد (میزان مصرف شربت بسته به نوع آرد متفاوت است.)

روی قالب را سلفون کشیده و نصف حلوا را درون قالب ریخته و روی آن را پودر پسته بریزید و با قاشق کاملاً صاف کنید بعد مابقی مواد حلوا را روی آن بریزید و روی آن را پودر پسته بپاشید بعد روی آن را بپوشانید بمدت چند ساعت در یخچال قرار دهید بعد از چند ساعت در ظرف مورد نظر برگردانید روی آن را مجدداً پودر پسته بپاشید و اطراف آن را با بادام پرک تفت داده شده تزئین کنید.

حلوای باقلوا برای افطار

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

مواد لازم برای تهیه حلوای باقلوا

آرد گندم سفید سه لیوان
شکر دو لیوان
روغن یک لیوان
زعفران ساییده حل شده پنج قاشق غذا خوری
آب سه لیوان
گلاب یک فنجان

طرز تهیه حبوای باقلوا

روغن را در ظرفی می ریزیم (ظرف نباید تفلون باشد). آرد را به روغن اضافه کرده و در حرارت ملایم مرتب هم می‌زنیم تا آرد کاملا سرخ شود. وقتی آرد خوب سرخ و رنگ آن طلایی شد و بوی آرد سرخ شده بلند شد، موقع اضافه کردن شربت حلواست که از قبل آماده کرده ایم. (آرد بعد از سرخ شدن به شکل روبرو در می آید و به روغن می افتد) شربت را به آرامی به آرد اضافه می‌کنیم و خوب هم می‌زنیم تا شربت به خورد آرد برود و آرد گوله گوله نشود.

.u58f24b6a34a519a71845e15629bdb112.u58f24b6a34a519a71845e15629bdb112:active,.u58f24b6a34a519a71845e15629bdb112:hover.u58f24b6a34a519a71845e15629bdb112.u58f24b6a34a519a71845e15629bdb112 .ctaText.u58f24b6a34a519a71845e15629bdb112 .postTitle.u58f24b6a34a519a71845e15629bdb112:hover .postTitle
حتما بخوانید : ربات جدید حمل بار و حمل وسایل خرید هم به بازار آمد + تصاویر

سپس حلوا را در سینی می کشیم و می گذاریم سرد شود. بعد به صورت لوزی برش می زنیم. یکی از لوزی ها را برمی داریم و روی آن پودر پسته می ریزیم و لوزی بعدی را روی آن می گذاریم و کمی فشار می دهیم که دو تا لوزی به‌هم بچسبند. می‌توانیم لوزی ها را از وسط نصف کنیم و با خلال بادام روی آن را تزئین کنیم. این حلوا خیلی خوشمزه است

حلوای شیر زنجبیلی

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

مواد لازم شیر زنجبیلی

آرد برنج نصف لیوان
گلاب نصف استکان
شیر یک کیلو
شکر دو لیوان
نشاسته یک لیوان
پودر زنجبیل ۱ قاشق غذاخوری
آب ۴ لیوان

طرز تهیه حلوای شیر

* نشاسته را در ۴ لیوان آب سرد حل می‌کنیم و آن را از صافی رد می‌کنیم تا دانه های حل نشده جدا شوند.
* بعد آرد برنج و پودر زنجبیل را در شیر حل می‌کنیم. آن را هم از صافی رد می‌کنیم( توجه داشته باشید که شیر باید سرد باشد).
* سپس شکر، نشاسته‌ی حل شده و محلول آرد برنج و شیر را با هم مخلوط می‌کنیم و در ظرفی می‌ریزیم و روی حرارت ملایم می‌گذاریم. باید آن را مرتب هم بزنیم تا ته نگیرد و مایه به جوش آید و غلیظ شود.
* بعد گلاب را به آن اضافه می‌کنیم. زمان هم زدن تا وقتی که خط قاشق روی آن محو نشد( یعنی غلیظ شد) آنگاه آن را از روی آتش بر می‌داریم.

طرز تهیه حلوا محلی

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

مواد لازم جهت تهیه حلوا محلی برای ۵ نفر

آرد برنج ۱ کیلو گرم
شکر ۸۰۰ گرم
عرق هل ۱/۲ لیوان
گلاب ۱ لیوان
زعفران ۱ لیوان رقیق
کره ۲۰۰ گرم
گردو ۱۰۰ گرم
دارچین به میزان لازم
زیره سبز به میزان لازم

طرز تهیه حلوا محلی

ارد را الک میکنیم تقریبا ۱ساعت با شعله کم سرخش میکنیم. اما مرتبا باید هم بزنیم که نسوزد همینطور که ارد سرخ میکنید. شکر، عرقیات و کمی اب که شکرداخلش اب شود را روی شعله دیگر میزاریم. تا اب شود فقط جوش بیاد نباید غلیظ شود چون حلوا سفت میشود. وقتی ارد سرخ شده کره یاروغن بهش اضافه میکنیم.

زیرشعله خاموش میکنیم مرتب هم میزنیم تا کره باحرارت ارد اب شود. حالا وسط ارد را گود میکنیم شیره کم کم میریزیم. مرتبا باید هم بزنیم البته این قسمت یک مقدار سخت است. چون هم ارد گرمه هم شیره اما اگربگذارید سرد شود خوب نرم و لطیف نمیشود. وقتی خوب ورز دادید داخل سینی پهنش میکنید روی آن گردو زیره دارچین میریزید. بعداز ۱ ساعت که داخل هوا ازاد گذاشتید برش میکنید.

حلوای هویج

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

مواد لازم برای تهیه حلوای هویح

آرد = ۱پپمانه
روغن = به میزان لازم
شکر = ۲-۳ پیمانه
هویج = حدود ۳ کیلو
زعفران حل شده در آب = ۱استکان
گلاب = ۳ قاشق غذاخوری
خلال پسته و پودر نارگیل = مقداری

طرز تهیه حلوای هویج

هویج رابه قطعه های کوچکتر خرد کرده بامقداری آب روی حرارت متوسط میگذاریم تا بپزد. سپس شکر را هم به آن اضافه میکنیم تا کاملا جذب هویج شود. بعد از خنک شدن هویج پخته شده را که هنوز حدود ۱ لیوان آب دارد را با مخلوط کن خوب میزنیم تا کاملا له شده و به شکل پوره درآید. آرد راروی حرارت ملایم خوب تفت میدهیم تا بو بگیرد و رنگش تیره شود. سپس آنقدری روغن مایع به آن اضافه میکنیم تا خمیری شود. بعد هویج میکس شده را کم کم به آن اضافه میکنیم و مرتب هم میزنیم تا ته نگیرد. و ‍زعفران حل شده و گلاب را هم اضافه میکنیم و مدام هم میزنیم تا آنجا که غلظت مورد نظر به دست آید. هرچه میزان هویج شما نسبت به آردتان بیشتر باشد حلوای خوشمزه تری خواهید داشت. در نهایت حلوا را در ظرف های مورد نظرتان چیده و روی آن را با با خلال پسته و نارگیل تزیین کنید

طرز تهیه حلوای پاستیلی با شیره

حلوای پاستیلی بدون شکر را بدون شکر و به راحتی تهیه کنید.

مواد اولیه برای تهیه حلوای پاستیلی

گلاب: به میزان لازم دارچین: به میزان لازم آب: ۲ و نیم لیوان آرد: ۴ قاشق غذاخوری سرپر روغن: ۳قاشق سوپ‌خوری شیره: یک لیوان
طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

طرز تهیه حلوای پاستیلی

۱. ابتدا در یک ظرف بزرگ شیره ، آب و آرد را با همزن دستی خوب هم می‌زنیم به شکلی که اصلا آرد گلوله نشده باشد و یک مایع شل داشته باشید بعد یک مقدار گلاب ،زعفران و دارچین به آن اضافه کنید.

۲. قابلمه تفلون را روی گاز بگذارید حتما روی شعله متوسط باشد مایع را داخل قابلمه بریزید و مرتب هم بزنید.

۳. وسط پخت که نصف آب آن تمام شد روغن را اضافه کنید بعد مجدد هم بزنید تا ببندد البته نه اینکه خیلی سفت شود که حالت جامد بگیرد حالت نیمه مایع داشته باشد بعد یک دیس را چرب کنید مواد را به ظرف منتقل کنید یک کفگیر داخل آب بزنید و روی حلوا بکشید که کاملا تو ظرف صاف و یکدست پخش شود بعد آن را بگذارید ۳ ساعت دز یخچال بماند

۴. بعد از آماده شدن یا با چاقو به شکل مکعب برش بدهید یا با قالب آن را به شکل مورد نظر درآورید. می‌توانید با پودر گردو یا پسته روی آن را تزیین کنید.

نکته هایی برای تهیه حلوای پاستیلی

۱-می‌شود اصلا زعفران را اضافه نکنیم چون رنگ حلوا خیلی تیره می‌شود و رنگ زعفران اصلا مشخص نیست.

۲-از هر نوع شیره‌ای می‌شود استفاده کرد.

۳-اگر شیره خرما دارید که خیلی غلیظ بهتر است مقداری از آب لازم را بجوشانید و با شیره مخلوط کنید تا شیره نرم شود.

۴-می‌توانید مقداری پودر آجیل مانند گردو یا بادام یا پسته هم به آن اضافه کنید.

۵-رنگ حلوا دقیقا با رنگ شیره مرتبط است یعنی اگر از شیره تیره مانند انگور یا خرما استفاده کنید رنگش سیاه می‌شود و اگر از شیره‌های روشن یا حتی عسل استفاده کنید رنگش روشن‌تر می‌شود.

.ue701fccc50c06f302911ee38aefbef31.ue701fccc50c06f302911ee38aefbef31:active,.ue701fccc50c06f302911ee38aefbef31:hover.ue701fccc50c06f302911ee38aefbef31.ue701fccc50c06f302911ee38aefbef31 .ctaText.ue701fccc50c06f302911ee38aefbef31 .postTitle.ue701fccc50c06f302911ee38aefbef31:hover .postTitle
حتما بخوانید : درآمد تلگرام ، وات ساپ و شبکه های اجتماعی از کجاست ؟ + جزئیات

۶-می‌توانید به جای آب از گلاب یا شیر استفاده کنید و به مواد حلوا ۲ قاشق چای‌خوری پودر هل سبز هم اضافه کنید.

حلوا اوماج

حلوا به خودی خود غذا یا دسری خوشمزه است اما در فرهنگ غذایی ما ایرانیان، حلوا شیرینی مجالس عزا و عزاداری می باشد. حالا چرا در مراسم عزا حلوا سرو می کنند

مواد لازم برای تهیه حلوا

آرد ۲ پیمانه شیر ۱ لیوان شکر ۱/۲ پیمانه شیره انگور ۱/۲ پیمانه گلاب ۳ قاشق پودر هل ۱/۴ قاشق چایخوری زعفران دم کرده ۱/۳ لیوان گردو پودر شده ۱/۲ لیوان روغن ۳/۴ پیمانه
طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

طرز تهیه حلوای اوماج

۱-آرد را در یک سینی بریزید. شیر را در یک افشانه بریزید و آن را روی آرد بپاشید. همزمان با چنگال مدام سطح آرد را به هم بزنید تا آرد به گلوله های ریز خمیر یا به اصطلاح اوماج تبدیل شود. سینی را در گوشه از آشپزخانه قرار دهید تا خشک شود.

۲-در این فاصله با نصف پیمانه شکر و زعفران شربتحلوا را تهیه کنید. نصف پیمانه شیره انگور غلیظ را به شربت اضافه کنید و روی شعله گاز قرار دهید تا آهسته بجوشد.

۳-هنگامی که اوماجها کمی خشک شدند آنها را در میکسر یا غذا ساز بریزید تا دانه ها یکدست و ریز شوند.

۴- ۳/۴ پیمانه روغن را داغ کنید (در صورت استفاده از روغن حیوانی حواستون باشه که خیلی داغ نشود) و اوماجها را داخل آن بریزید. اوماج را مدوام روی حرارت ملایم هم بزنید تا سرخ و رنگ آن کاملا عوض شود.

۵-کمی گلاب و به دلخواه پودر هل داخل شربت بریزید و هم بزنید. حال شربت را در حلوا بریزید. حلوا را روی حرارت هم بزنید تا به خورد حلوا برود سپس آن را از روی حرارت بردارید. در این مرحله کمی گردو ریز و پودر شده به حلوا اضافه کنید و سپس آن را هم بزنید.

نکته هایی برای تهیه حلوای اوماج

۱. دقت کنید تا پس از پاشیدن شیر آرد کاملا خشک شود در غیر این صورت در حلوا گلوله می شود.

۲. در تهیه شربت حلوا می توانید حتی به جای شکر از شیره انگور استفاده کنید.

طرز تهیه کیک کاکائویی با تزئین حلوا

در این مطلب طرز تهیه نوعی کیک دو لایه را به شما آموزش داده ایم که لایه ی رویی آن حلوا است. از هر نوع حلوایی که دوست داشته باشید می توانید برای روی این کیک استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه کیک با تزئین حلوا

تخم مرغ ۵ عدد شکر١ پیمانه وانیل ١/۴ قاشق چایخوری روغن مایع ١/۴ پیمانه شیر ولرم ٣/۴ پیمانه آرد ١/۵ پیمانه پودر کاکائو ١/٢ پیمانه بکینگ پودر١ قاشق چایخوری حلو به مقدار لازم
طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

طرز تهیه کیک با تزیین حلوا

۱-ابتدا تخم مرغ ها و شکر و وانیل را با همزن برقی ١۵ دقیقه می زنیم تا کاملا کرم رنگ و کشدار شود.

۲-روغن را به مخلوط بالا اضافه کرده و در حد مخلوط شدن هم می زنیم. آرد و بکینگ پودر و پودر کاکائو را با هم مخلوط کرده و الک می کنیم.

۳-آرد و شیر را تدریجی و طی سه مرحله به مواد بالا اضافه کرده و با همزن دستی کاملا مخلوط می کنیم.

۴-سینی فر ٣٠ در ۴٠ کف آن کاغذ روغنی پهن کرده و روی کاغذ روغنی را با برس روغن می زنیم.

۵-مواد را داخل قالب بریزید و در فر برقی ١۶۵ به مدت ٢۵ الی ٣٠ دقیقه بپزید کیک که خنک شد روی آن کمی پودر قند بپاشید و از قالب خارج می کنیم و کاغذ روغنی را از آن جدا می کنیم.

۶-کاغذ روغنی جدید پهن کرده و کیک را دوباره به قالب منتقل می کنیم.

۷-حلوا که از حرارت افتاد ولی هنوز گرم است را روی کیک می ریزیم و با وردنه غلطکی آن را صاف می کنیم، بعد از خنک شدن برش زده و تزئین می کنیم.

طرز پخت حلوای گل محمدی

مواد لازم برای تهیه حلوای گل محمدی

– کره: ۳۵۰ گرم
– آرد: ۵۰۰ گرم
– روغن مایع: ۱۵۰ گرم
– عسل: ۳ قاشق سوپ‌خوری
– پودر قند: ۲۸۰ گرم
– پودر گل محمدی: یک پیمانه
– هل: یک قاشق چای‌خوری
– گلاب: یک پیمانه
– بادام پودر شده: یک پیمانه

طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )

طرز تهیه حلوای گل محمدی

۱ – روغن مایع را همراه کره داخل تابه ریخته، آرد را اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا آرد طلایی شود اما رنگ آن تغییر زیادی نکند.

۲ – پودر بادام را اضافه کنید تا تفت بخورد.

۳ – مواد را از روی حرارت برداشته، عسل و پودر هل را نیز اضافه کنید.

۴ – وقتی از حرارت افتاد، پودر قند و پودر گل محمدی را به همراه گلاب اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا مواد به‌صورت خمیر درآید.

۵ – می‌توانید حلوا را داخل سینی پهن کنید و پس از سرد شدن قالب بزنید یا به اندازه یک قاشق از مواد برداشته، آن را گرد کنید و داخل گل محمدی پودر شده بغلطانید.

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )انواع کتلت و شامی های پر طرفدار در بین ایرانی ها + طرز تهیه طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )شیرینی عید ( طرز تهیه ۱۵ نوع شیرینی خوشمزه و ساده برای عید ) طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )پودینگ شکلات را با این روش صحیح و خشمزه درست کنید + طرز تهیه طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )دختر زیبا و دوست داشتنی به نام سفید برفی + عکس طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )طرز تهیه تست فرانسوی ،دسری فوق العاده خوشمزه طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )پیراشکی پیتزا با خمیر آماده رو از دست ندهید + آموزش تهیه طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )شیرینی رولت کدو حلوایی خوشمزه درست کنید + آموزش تهیه طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )حلوای زنجبیل خوشمزه برای تقویت قوای جنسی + آموزش تیهه طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )دختران دوقلوی به هم چسبیده از ناحیه کمر + عکس طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )چیز کیک گل رز خوشمزه و زیبا درست کنید + آموزش تهیه طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )دسرهای شکلاتی ( طرز تهیه ۶ نوع دسر شکلاتی ساده و خوشمزه ) طرز تهیه حلوا ( ایده ها و آموزش تهیه انواع حلوای خوشمزه و جدید )کیک شکلاتی خوشمزه لاوا درست کنید + آموزش تهیه کیک شکلاتی جدید



متن شب لیله الرغائب (شب آرزوها) + پیامک و عکس جدید