«ویلی»؛ پنیری که بعد از 145سال به ایران آمد


«ویلی»؛ پنیری که بعد از 145سال به ایران آمد

یکی از محبوب‌ترین پنیرهای خامه‌ای دنیا بعد از 145سال که از تولید آن می‌گذرد به ایران رسید.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، برند کاله درباره این محصول توضیح داده است: با اینکه سال‌ها از حضور پنیرهای خامه‌ای در سبدغذایی مردم دنیا می‌گذرد، اما هنوز هم طعم و مزه پنیری که ویلیام لارنس مبدع آن بود حرف اول و آخر را بین همه برندها و طعم‌های پنیرخامه‌ای می زند.

ترکیب دلچسبی که ۱۴۵سال پیش، جای خود را در وعده‌های روزانه مردم دنیا باز کرد و حالا بعد از گذشت سال‌ها قرار است برای اولین بار با یک محصول از کاله، طعم اصیل این پنیرخامه‌ای تا همیشه در خاطره‌ها به یادگار بماند.

برند کاله همچنین در توضیح خود افزوده است: وقتی« ویلیام لارنس» طعم لذیذ این محصول را می‌چشید، شاید فکرش را هم نمی‌کرد، ابداع او تا سال‌ها بعد همچنان خوش‌طعم‌ترین پنیر دنیا از نگاه مصرف‌کنندگان باشد؛ تا جایی که بعد از گذشت یک قرن و نیم، پای این محصول پرطرفدار به ایران نیز باز شود و شرکت کاله به احترام او، نام ویلی را برای این محصول دوست داشتنی انتخاب کند. پنیری که طعم لذت‌بخش شوری و شیرینی همراه با چربی طبیعی آن، یکه‌تازی می‌کند.

شرکت کاله اعلام کرد: این برند در فرآیند تولید این محصول جدید نیز همچون دیگر محصولات لبنی خود، از مرغوب‌ترین و سالم‌ترین شیر موجود در بازار استفاده می‌کند، برخلاف اکثر پنیرهای خامه‌ای موجود در بازار در فرآیند تولید پنیرخامه‌ای ویلی از پودرخامه استفاده نشده و شیر طی یک فرآیند کنترل شده تغلیظ و به پنیرخامه‌ای تبدیل می‌شود، همین ویژگی باعث می‌شود تا پنیرخامه‌ای ویلی با داشتن بافتی نرم و یکنواخت از ارزش غذایی به مراتب بالاتری برخوردار بوده و بتواند به راحتی با مواد اولیه‌غذایی دیگر ترکیب شود.

کاله پیش‌بینی کرده عدم استفاده از «روغن پالم» و موادنگهدارنده در تولید محصولات لبنی این برند، دلیل محکم دیگری برای انتخاب مشتریان باشد تا این محصول را نیز به یکی از محصولات لبنی محبوب خانواده‌ها تبدیل کند و "آقای ویلی" همراه ماندگاری شود بر سر سفره‌های ایرانی.

پنیری که قرار نیست تنها در سفره صبحانه حضور داشته باشد و کاله برای آینده‌اش برنامه‌های بسیاری دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم