40 مجروح حادثه تصادف اتوبوس در دهنمک راهی بیمارستان شدند


40 مجروح حادثه تصادف اتوبوس در دهنمک راهی بیمارستان شدند

گرمسار - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گرمسار گفت: 40 مجروح حادثه تصادف اتوبوس در دهنمک راهی بیمارستان شدند.

محمد گلینی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به وقوع حادثه تصادف صبح جمعه اتوبوس و مینی بوس مسافربری در دهنمک، بیان کرد: این حادثه مصدومان بسیاری داشت که ۴۰ نفر آنها از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شده اند اما طی بررسی های ابتدایی حال هشت نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

رئیس هلال احمر گرمسار با بیان اینکه مینی بوس به دلیل فرسوده بودن بیشترین مجروح را در این حادثه داشته است، گفت: عده ای از مصدومان اتوبوس نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

گلینی افزود: مینی بوس مذکور حامل کارگران یک شرکت تولیدی از گرمسار به سمت دهنمک در تردد بود و در فاصله یک کیلومتری این بخش با اتوبوس مسافربری مشهد-شهریار کرج برخورد کرد.

وی بیان کرد: بر اثر شدت برخورد، مینی بوس حامل کارگران واژگون شد که کار انتقال مصدومان با عملکرد خوب ماموران امدادی به انجام رسید.

این حادثه ساعت۵:۴۰ صبح جمعه رخ داد.

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا نیز در این راستا علت حادثه را برابر نظر کارشناسان پلیس راه گرمسار عدم رعایت حق تقدم از سوی مینی بوس اعلام کرده است.

در گزارش های اولیه تعداد مصدومان حادثه ۶۱ نفر اعلام شده بود که ۴۰ نفر از آنها به بیمارستان منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

این چهارمین حادثه تصادف اتوبوس در ۲۰روز اخیر در استان سمنان است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیبایی‌های روستای کرنگ میامی