ماشینی در حد قهرمانی، تنها راه ردبول برای حفظ ریکاردو


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو می گوید که ردبول به یک ماشین قدرتمند و در حد قهرمانی نیاز دارد اگر بخواهد او را برای فصل 2019 داشته باشد. به نظر می رسید که ردبول تیمی باشد که برای فصل 2017 مرسدس را به چالش بکشد، اما آن ها هم اکنون پشت سر فراری و مرسدس قرار دارند و به نظر نمی رسد دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند. این...

فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو می گوید که ردبول به یک ماشین قدرتمند و در حد قهرمانی نیاز دارد اگر بخواهد او را برای فصل 2019 داشته باشد.

به نظر می رسید که ردبول تیمی باشد که برای فصل 2017 مرسدس را به چالش بکشد، اما آن ها هم اکنون پشت سر فراری و مرسدس قرار دارند و به نظر نمی رسد دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی داشته باشند.

این چهارمین فصل دنیل ریکاردو با ردبول است و به نظر می رسد که صبرش تمام شده است و به دنبال رقابت برای کسب عنوان قهرمانی است.

ریکاردو می گوید:

قطعا صبر من تمام شده است، و هنوز این را می خواهم چون علاقه ندارم که بدون کسب عنوان قهرمانی فرمول یک را ترک کنم. حداقل در حال حاضر، فکر می کنم که می توانم به آن برسم. من به دنبال آن هستم، چه دیر چه زود.

پس از آپدیت هایی که تیم ردبول بر روی شاسی خود اعمال کرد، عملکرد این تیم بهبود یافته است. ریکاردو در باکو توانست پیروز شود ولی از آن به بعد در مقابل رقبای نقره ای و قرمزش به مشکل خورده است.

ماشینی در حد قهرمانی، تنها راه ردبول برای حفظ ریکاردوماشینی در حد قهرمانی، تنها راه ردبول برای حفظ ریکاردو دنیل ریکاردو و مکس ورشتپن – تعیین خط گرندپری ایتالیا 2017

مرد استرالیایی برای سال 2019 آزاد خواهد بود و مورد توجه تیم های فراری و مرسدس است، اما او به چیزی بیشتر از این که با تیم فعلی اش قهرمانی را ببرد علاقه ای ندارد، اما اگر این تیم نتواند آنچه که می خواهد را به او بدهد، او به جای بهتری می رود.

دنیل ادامه داد:

من برای چهار سال با این تیم بوده ام و اگر تیم بخواهد مرا متقاعد کند که می توانم با آن ها ببرم، فکر می کنم سال بعد باید قدم بزرگ تری نسبت به امسال برداریم.

آیا من می خواهم که با آن ها برنده شوم؟ قطعا این طور است. فکر می کنم این داستان را هم کامل می کند. سب کاملش کرد، او تنها کسی است که این کار را کرده است. پس قلبم این را دوست دارد. ولی باید ببینیم چه می شود.

این برای اولین بار در دوران حرفه ایم است که من راننده آزاد خواهم بود، چیزی است که قبلا شرایطش را نداشته ام. من از شروع با ردبول بوده ام و فوق العاده بوده است و همه اش همین است. اما همه اش بستگی به آن ها دارد اگر که بخواهند ما من ادامه دهند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید