استونر موتور دوکاتی را در پیست والنسیا تست می کند


موتوجی پی ایران – قهرمان سابق موتوجی پی جهان کیسی استونر موتور تیم دوکاتی را در پیست والنسیا تست می کند. این تست، احتمالا آخرین باری است که دوکاتی موتور خود را به منظور بهبودش تست می کند. سخنگوی تیم دوکاتی تایید کرد که موتور سوار استرالیایی، امروز و چهار شنبه موتور ما را که شامل بخش های ارتقا یافته ای است، تست می کند. این طور گمان می...

موتوجی پی ایران – قهرمان سابق موتوجی پی جهان کیسی استونر موتور تیم دوکاتی را در پیست والنسیا تست می کند. این تست، احتمالا آخرین باری است که دوکاتی موتور خود را به منظور بهبودش تست می کند.

سخنگوی تیم دوکاتی تایید کرد که موتور سوار استرالیایی، امروز و چهار شنبه موتور ما را که شامل بخش های ارتقا یافته ای است، تست می کند. این طور گمان می رود که استونر باله های متعادل کننده ای را برای اولین بار آزمایش خواهد کرد.

تیم دوکاتی در تلاش برای بهبود موتور خود است تا به آندره دویزیوسو کمک کند که او قهرمان سال 2017 شود.

تست والنسیا، نه تنها به بهبود عملکرد موتور برای مسابقه های آینده کمک می کند بلکه می تواند در صورت موکول شدن قهرمان به مسابقه ی آخر یعنی والنسیا، تنظیمات اساسی مورد نیاز برای این پیست را در اختیار تیم ها قرار دهد.

میشل پیررو که در مسابقه میزانو برای تیم دوکاتی مقام پنجم را بدست آورد، در روز سه شنبه در این پیست رانندگی خواهد کرد.

کیسی استونر که تنها قهرمانی دوکاتی را در سال 2007 بدست آورده، در ادامه سال 2017 دیگر تستی را شرکت نمی کند و انتظار می رود که تست بعدی او در ماه ژانویه سال 2018 در پیست سپنگ مالزی باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان