قدرت های ماورایی: 25 قدرت فرا انسانی که آرزوی شان را دارید


قدرت های ماورایی: 25 قدرت فرا انسانی که آرزوی شان را دارید

قبول کنید که قدرت های ماورایی یا گونه هایی از قدرت فرا انسانی وجود دارد که ممکن است شما هم آرزوی داشتن آن‌ها را داشته باشید. در زندگی خود، گاهی اوقات پیش آمده است که شنلی پوشیده و در خانه دویده‌اید یا حداقل چنین چیزی را تصور کرده‌اید. ما در اینجا هیچ قضاوتی نمی‌کنیم. همیشه یک چیز شگفت‌انگیزی در مورد ابرقهرمان‌ها وجود دارد که تصویری از آن‌ها...

قبول کنید که قدرت های ماورایی یا گونه هایی از قدرت فرا انسانی وجود دارد که ممکن است شما هم آرزوی داشتن آن‌ها را داشته باشید. در زندگی خود، گاهی اوقات پیش آمده است که شنلی پوشیده و در خانه دویده‌اید یا حداقل چنین چیزی را تصور کرده‌اید. ما در اینجا هیچ قضاوتی نمی‌کنیم. همیشه یک چیز شگفت‌انگیزی در مورد ابرقهرمان‌ها وجود دارد که تصویری از آن‌ها را در ذهن همه ما می‌سازد. تصور کنید که ما نیروهایی فرا انسانی داشتیم و زندگی چقدر برای ما متفاوت بود. با ما همراه باشید و با ۲۵ نیروی فرا انسانی که هرکسی می‌تواند آرزوی داشتن آن‌ها را در سر داشته باشد، آشنا شوید.

قدرت های ماورایی: 25 قدرت فرا انسانی که آرزوی شان را دارید

۲۵. تقلید قدرت

آیا شما هم همیشه دوست داشتید که مهارت خاصی را داشته باشید؟ تقلید قدرت به شما کمک می‌کند تا نیروها یا مهارت‌های فرد دیگری را تقلید یا جذب کنید و باین ترتیب شما هم خواهید توانست همانند مایکل فلپس شنا کنید یا مثل استیون اسپیلبرگ فیلم‌های بی‌نظیری بسازید یا مثل جی. کی. رولینگ نویسنده پرفروش‌ترین رمان‌ها شوید.

قدرت های ماورایی ۲۴. نامرئی شدن

شنل نامرئی هری پاتر را فراموش کنید. با چنین قدرتی می‌توانید از نیروی ذهنتان استفاده کنید و در چشم برهم‌زدنی ناپدید شوید. می‌توانید بدون اینکه پدر و مادرتان بدانند از خانه محو شده، بیرون بروید و بدون اینکه دیده شوید با دوستانتان شوخی‌های خنده‌دار بسازید

مطلب مرتبط: مدیوم شدن :۲۸ شیوه افزایش توانایی های سایکیک (روانی)

۲۳. قدرت فراطبیعی انسان

با کمک نیروی فراطبیعی انسان شما به‌راحتی در رقابت با مردان قوی و نیرومند پیروز خواهید شد، درهای بطری‌ها و شیشه‌های بسته را براحتی باز می‌کنید، ماشین‌ها را به‌آسانی بلند می‌کنید، آجرها و کاشی‌ها را می‌شکنید یا بدون کوچکترین تلاشی کارهای خارق‌العاده دیگری را انجام می‌دهید. قوی بودن مثل هالک شگفت‌انگیز هم ویژگی‌های خوب خودش را دارد.

قدرت های ماورایی ۲۲. شفا دادن

اگر شما قدرت شفا بخشیدن داشتید چه اتفاقی می‌افتاد؟ در آن صورت نه تنها دیگر از زخم‌های کوچک مثل بریدگی‌ها و کبودی‌ها در امان می‌بودید بلکه به افرادی که از بیماری‌هایی جدی در رنج و عذاب بودند نیز کمک می‌کردید تا دردشان التیام یابد. با داشتن قدرت شفابخشی همه سرطان‌ها، آلزایمر و ایدز به فراموشی سپرده می‌شد.

۲۱. تحمل و پایداری فرا انسانی

تحمل و پایداری فرا انسانی فرد را قادر می‌کند تا بدون خستگی از تمام توان و نیروی خود برای انجام کاری استفاده کند. با داشتن چنین قدرتی شما براحتی می‌توانید در دوی ماراتون شرکت کنید، خانه را تمیز کنید و ساعت‌های طولانی بدون خستگی مطالعه کنید.

مطلب مرتبط: ۵ حقیقت جالب در مورد ذهن که احتمالا نمی‌دانستید

۲۰. نفس کشیدن در آب

اگر شما قدرت نفس کشیدن در آب را داشتید می‌توانستید مثل یک ماهی زیر آب نفس بکشید. می‌توانستید بدون همراه داشتن مخزن اکسیژن به غواصی بروید یا مثل یوگی به داخل دریاچه شیرجه می‌زدید تا دسته زنبورهای عصبانی را فراری دهید.

قدرت های ماورایی ۱۹. آسیب‌ناپذیری

آسیب‌ناپذیری در قهرمانان آن‌ها را دربرابر یک یا چند خطر جسمی، ذهنی یا روحی مصون و ایمن نگاه می‌دارد. با داشتن چنین نیرویی دیگر لازم نبود نگران کتک خوردن از افراد قلدر و زورگو، ترمیم یک قلب شکسته یا رنج کشیدن از افسردگی باشید.

۱۸. سفر زمان

آیا مخزن شارژ ماشین زمان شما دوباره خراب شده است؟ نگران نباشید. اگر شما دارای نیروی سفر زمان باشید دیگر نیازی به ماشین زمان نخواهید داشت. تصور کنید چقدر هیجان‌انگیز است اگر شما هم یکی از حاضران نمایشگاه موسیقی و هنر وودستاک در سال ۱۹۶۹ میلادی باشید یا همین الان ببینید که خانه شما در آینده چه شکلی خواهد بود.

مطلب مرتبط: ذهن قوی :۲۱ نشانه که ذهن شما قوی تر از متوسط است

قدرت های ماورایی ۱۷. دید در شب

برنامه چراغ قوه را در تلفن همراهتان نصب کنید. با داشتن نیروی دید شبانه چشم های شما با تاریکی تنظیم خواهد شد و وقتی در تاریکی شب به سمت تختخواب خود حرکت میکنید دیگر انگشت پای شما به چیزی کوبیده نمی‌شود. شما حتی می توانید در تاریکی شب هنگامی که هم‌اتاقی شما خوابیده و چراغ هم خاموش است همچنان مطالعه کنید یا خود را برای امتحان فردا آماده کنید.

۱۶. تله‌پاتی

بعضی افراد می‌توانند از طریق حالات چهره و صورت، رقص‌های معنادار یا دیگر روش‌های غیرقابل شنیدن با دیگران ارتباط برقرار کنند. اما آیا پرورش مهارت و نیروی تله‌پاتی و برقراری ارتباط از طریق خواندن ذهن همدیگر راحت‌تر نیست؟ با نیروی تله‌پاتی شما می‌توانید در حضور دیگران بدون آنکه بدانند و متوجه باشند با یکدیگر گفتگوی پنهانی داشته باشید.

۱۵. سرعت فرا انسانی

اگر شما به نیروی سرعت فرا انسانی مجهز باشید خواهید توانست در زمانی کمتر از آنچه که کیم کارداشیان از همسر سابقش کیم هامفریز جدا شد از آلاسکا به جنوب آمریکا سفر کنید. شما سرعت خارق‌العاده‌ای بدست خواهید آورد، می‌توانید با چنان سرعتی دور تبه‌کاران بچرخید، آن‌ها را به شدت خسته کنید تا از کشتن شما ناامید شوند.

۱۴. صحبت‌کردن به تمام زبان‌های دنیا

با داشتن چنین قدرتی شما می‌توانید به دور دنیا سفر کنید و هرگز نگران موانع زبانی نباشید. علاوه‌براین، شما در تمامی کلاس‌های زبان مدرسه و دانشگاه بعنوان بهترین شاگرد کلاس خواهید درخشید.

قدرت های ماورایی ۱۳. اتموکینزی

شما با داشتن نیروی اتموکینزی می‌توانید آب و هوا را کنترل کنید. تصور کنید که روزی برف را احضار کنید و روز دیگر آن را متوقف کنید یا حرکت امواج را در دست بگیرید و دمای آب ساحل را در بهترین حالت تنظیم کنید. نیروی اتموکینزی هر روز را به کاملترین و بهترین روز برای شما تبدیل می‌کند.

مطلب مرتبط: ۸ جهش ژنتیکی که به شما قدرت برتر می‌‌دهند

۱۲. بالا رفتن از دیوار

بیاد بیاورید که در کودکی با چه شادی و نشاطی از چهارچوب در و دیوار بالا می‌رفتید. با داشتن نیروی بالا رفتن از دیوار می‌توانید این کار را همیشه انجام بدهید و می‌توانید به سطوح سختی مثل دیوار و سقف بچسبید. بالا رفتن از ساختمان‌ها مثل مرد عنکبوتی و آویزان شدن از سقف مثل یک خفاش بسیار حیرت‌آور به نظر می‌رسد.

۱۱. پیشگویی کردن

پیشگویی کردن یعنی توانایی پیش‌بینی و دیدن آینده. با داشتن چنین قدرتی شما اولین نفری خواهید بود که خطر را احساس می‌کنید و با نینجای آدم‌کش، اژدهای آتشین و دیگر دشمنان مزاحم خود قبل از انجام نقشه‌های شیطانی آن‌ها می‌جنگید.

قدرت های ماورایی ۱۰. پژواک‌یابی

اگر شما نیروی پژواک‌یابی داشته باشید می‌دانید که با استفاده از امواج صوتی می‌توانید مثل یک خفاش موقعیت مکانی هرچیزی را پیدا کنید. باین‌ترتیب دیگر هرگز در بازی مارکوپولو شکست نمی‌خورید و همیشه می‌‌توانید مکان دشمنان خود را شناسایی کنید- حتی اگر قادر به دیدن آن‌ها نباشید.

۹. دستکاری در زمان

آیا هرگز آرزو کرده‌اید که ایکاش می‌توانستید ساعت را به عقب برگردانید؟ با داشتن نیروی دستکاری در زمان شما می‌توانید این آرزوی خود را محقق کنید. لحظات ناخوشایند هرگز رخ نخواهند داد، دیگر نیازی به شب‌بیداری‌ها و کارهای شبانه نخواهد بود و با وجود این نیروی ماورایی لحظات خوشایند بیشتر ادامه خواهد یافت.

۸. چالاکی فرا انسانی

با داشتن چنین قدرتی حتی چاک نوریس هم در نمی‌تواند در مقابل شما قرار بگیرد. نیروی چالاکی فرا انسانی زمان عکس‌العمل‌های شما را به سرعت نور می‌رساند، انعطاف‌پذیری شما را چندبرابر می کند و توانایی بی‌نظیری در پریدن به شما می‌دهد بطوریکه دست شما در نبردهایتان همیشه بالاتر از دست حریفتان خواهد بود.

۷. صحبت کردن با حیوانات

آیا هرگز از خودتان پرسیده‌اید که حیوان خانگی شما به چه چیزی فکر می‌کند؟ اگر شما توانایی صحبت کردن با حیوانات را داشته باشید پس خواهید توانست با همه گربه‌ها، سگ‌ها، گورکن‌ها یا هر حیوان دیگری که بطور اتفاقی سر راهتان قرار می‌گیرد، صحبت کنید.

قدرت های ماورایی ۶. جاودانگی

اگر شما جاودانه بودید می‌توانستید تا ابد و برای همیشه زنده بمانید و پیرترین انسان روی زمین باشید. در اینصورت، جوانترها دور شما جمع می‌شدند تا از خرد و راهنمایی شما بهره‌مند شوند و هرچیزی که شما بگویید را احتمالا باور خواهند کرد. با داشتن ابدیت و جاودانگی دیگر نیازی به داشتن لیست آرزوهایتان ندارید و می‌توانید همواره لذت ببرید.

۵. هوش فرا انسانی

نیروی هوش فرا انسانی شما را هم همچون انیشتن باهوش می کند. با داشتن چنین نیرویی شما آنقدر خوب هستید که دیگر مجبور نیستید مطالعه کنید و درس بخوانید. شما حتی می‌توانید شب قبل از امتحان جشن بگیرید و در امتحان خود نیز بدرخشید.

قدرت های ماورایی ۴. کنترل ذهن

با داشتن نیروی کنترل ذهن می‌توانید رییستان را متقاعد کنید که جایگاه شغلی شما را ارتقا بدهد، از استاد خود نمره الف میگیرید و مغز پدر و مادرتان را شستشو می‌دهید تا به شما اجازه بدهند مدرسه را ها کرده و به سفر اروپا بروید. اساسا با داشتن این نیرو شما می‌توانید هر کاری که می‌خواهید را انجام بدهید و زندگی برایتان بسیار باشکوه خواهد بود.

۳. میدان نیرو

اگر شما از اهمیت فضای شخصی خود باخبر باشید می‌توانید میدان نیرویی را برای خود بوجود آورید. در مواقعی که شما می‌خواهید تنها باشید این نیرو برای شما بسیار مفید خواهد بود. با داشتن میدان نیرو افراد متملق و مرموز دیگر هرگز نمی‌توانند شما را آزار دهند زیرا وقتی خسته می‌شوند فقط به سمت هرجایی بغیر از فضای شما هدایت می‌شوند.

قدرت های ماورایی ۲. لمس‌ناپذیری

نیروی لمس‌ناپذیری یعنی توانایی عبور امن و بدون آسیب از جامدات. با داشتن این نیرو دیگر نیازی ندارید برای رد شدن از دیوار به پلت-فرم ۹ و ۴/۳ برسید. همچنین دیگر نیازی به کلید نخواهید داشت و در خانه یا ماشین بدون کلید هم زندانی نخواهید شد.

۱. پرواز کردن

این نیرو دیگر نیازی به تعریف ندارد. نیروی پرواز نیرویی است که هر پرنده و جوجه کوچکی از بدو تولد با دیدن پرواز خواهر و برادرهای خود در آسمان آرزوی آن را در خود می‌پروراند. دنیایی را تصور کنید که در آن خبری از ترافیک نیست وشما می‌توانید به هرکجا سفر کنید و دنیا را از دریچه چشم پرنده‌ای تماشا کنید. اگر شما بتوانید پرواز کنید، این دنیای خیالی برای شما تبدیل به واقعیت خواهد شد.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

منبع: list25

قدرت های ماورایی: ۲۵ قدرت فرا انسانی که آرزوی شان را دارید

قدرت های ماورایی

(مشاهده ۵ نفر, فقط امروز)
هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش یمن به بیانیه شورای امنیت