بازی‌های داخل سالن آسیا؛ سوده کمدانی مدال برنز جوجیتسو بانوان را کسب کرد


بازی‌های داخل سالن آسیا؛ سوده کمدانی مدال برنز جوجیتسو بانوان را کسب کرد

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ سوده کمندانی نماینده جوجیتسو بانوان کشورمان در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، در اولین مبارزه خود در وزن بعلاوه 77 کیلوگرم به مصاف سلوا محبوب از امارات رفت و به پیروزی رسید. او در دویمن مبارزه خود به مصاف جوجیتسو کار ترکمنستانی رفت و در نهایت با نتیجه 6 بر صفر مبارزه را به حریف ترکمنستانی خود واگذار...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ سوده کمندانی نماینده جوجیتسو بانوان کشورمان در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا، در اولین مبارزه خود در وزن بعلاوه ۷۷ کیلوگرم به مصاف سلوا محبوب از امارات رفت و به پیروزی رسید. او در دویمن مبارزه خود به مصاف جوجیتسو کار ترکمنستانی رفت و در نهایت با نتیجه ۶ بر صفر مبارزه را به حریف ترکمنستانی خود واگذار کرد.

کمندانی در مرحله بعد برای رسیدن به مدال برنز با رقیبی از کشور پاکستان به نام آیدم کونول مبارزه کرد. رقابت‌های بعلاوه ۷۰ کیلوگرم رشته جوجیتسو در بخش زنان برای کسب مدال برنز بین سوده کمندانی از ایران و ایدم کونول رقیب پاکستانی وی برگزار شد. او با یک رقابت بسیار هوشیارانه موفق شد این مبارزه را با نتیجه ۲ بر صفر به سود خود پایان داده و به مدال برنز رشته ورزشی جوجیتسوی پنجمین دوره بازیهای داخل سالن آسیا دست یابد.

وی در پایان مبارزه خود اظهار امیدواری کرد که امروز عصر هم در مبارزات وزن آزاد که بین مدال آوران تمامی رشته ها برگزار می شود یک مدال دیگر را برای کشورمان به ارمغان بیاورد.

پیش از این نسیم محمدی دیگر نماینده جوجیتسو بانوان کشورمان از رسیدن به مدال بازمانده بود.

صحبت های سوده کمندانی پس از کسب نخستین مدال تاریخ جوجیتسوی بانوان


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...