موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر)


موتوراسپورت ایران – در خدمت شما هستیم تا بار دیگر به سراغ رقابت‌هایی برویم که مشتاقان این بخش منتظر آن بودند. نسکار کاپ، نسکار ایکس‌فینیتی، موتو 2 و موتو 3 مهم‌ترین مسابقاتی به شمار می‌روند که در هفته گذشته برگزار شدند. با F1iran همراه باشید تا نفرات برتر و اتفاقات هر کدام را هر چند کوتاه، مرور کنیم. نسکار ایکس‌فینیتی:...

موتوراسپورت ایران – در خدمت شما هستیم تا بار دیگر به سراغ رقابت‌هایی برویم که مشتاقان این بخش منتظر آن بودند. نسکار کاپ، نسکار ایکس‌فینیتی، موتو 2 و موتو 3 مهم‌ترین مسابقاتی به شمار می‌روند که در هفته گذشته برگزار شدند. با F1iran همراه باشید تا نفرات برتر و اتفاقات هر کدام را هر چند کوتاه، مرور کنیم.

نسکار ایکس‌فینیتی: نخستین پیروزی ردیک آن هم در کنتاکی!

تایلر ردیک نه تنها نخستین پیروزی خود را در این سری از رقابت‌ها کسب کرد، بلکه با ایجاد اختلاف 14 ثانیه‌ای با نفر دوم، کاری کرد کارستان! در دورهای 126 تا 151 و همچنین 161 تا 200 توانست رهبری مسابقه را در اختیار داشته باشد؛ در حقیقت او برای نخستین بار در این سری، رهبری یک ریس را برعهده گرفته بود. برنان پول، جاستین آلگایر، رایان پریس، کول کاستر، دنیل همریک، الیوت سدلر، برایان اسکات، مت تیفت و رایان رید به ترتیب دوم تا دهم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) تایلر ردیک

نسکار کاپ: کامبک کایل بوش در لاودن

بوش که در اولین مسابقه برگزار شده در پیست لاودن تنها به مقام دوازدهم قناعت کرده بود، این بار با یک رانندگی حرفه‌ای و رهبری 187 دور مسابقه به جایگاه نخست رسید. کایل لارسن، مت کنست، برد کسلوفسکی، مارتین تروکس، اریک جونز، کلینت بویر، دنیل سوآرز، رایان بلینی و جوی لوگانو در جایگاه های دوم تا دهم قرار گرفتند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) کایل بوش

موتو 2: موربیدلی فاتح رقابت جذاب انتهای مسابقه

فرانکو موربیدلی با کسب رتبه نخست در پیست آراگون به هشتمین پیروزی خود در طول فصل 2017 دست یافت. ماتیا پاسینی هرچند فاصله ای 0.145 ثانیه ای با رهبر مسابقه داشت، اما گذشتن از وی دشوار بود. میگوئل اولیویرا، توماس لوتی، برد بیندر، خورحه ناوارو، سیمونه کورسی، تکاکی ناکاگامی، ساندرو کورتسه و فرانچسکو بگنایا به ترتیب از خط پایان گذشتند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) سکوی رقابت موتو 2

موتو 3: پیروزی خوان میر با فاصله 0.043 ثانیه‌ای!

فابیو دی جیانانتونیو فکرش را هم نمیکرد که قهرمانی پیست آراگون را فقط با فاصله ای در حد دهم ثانیه واگذار کند. او در حالی تسلیم موتورسواری خوان میر شد که مسابقه تنها در 13 دور برگزار شد. انیا باستیانینی، خورخه مارتین، آرون کانت، جان مک فی، مارکوس رامیرز، دنیس فوجیا، فیلیپ اوتل و رومانو فناتی در مقام های سوم تا دهم ایستادند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (3 مهر) خوان میر فاتح آراگون
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


شیمیل ها چه افرادی هستند؟