شکار ناگهانی گورخر توسط شیر و هجوم شیرهای گرسنه | فیلم


یک شیر ماده که برای گورخر از همه جا بیخبر کمین کرده است ناگهان از پشت به او حمله ور شده و گلویش را می گیرد. بعد از اینکه شکار انجام می شود گله شیرهای گرسنه که از دور منتظر این لحظه بوده اند به گورخر هجوم آورده و بعضی بر سر آن می‌جنگند. گورخر پستانداری با نوارهای سیاه و سفیدند که در جنوب و شرق افریقا زندگی میکنند. نوارهای روی بدن هیچ دو...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

شکار ناگهانی گورخر توسط شیر و هجوم شیرهای گرسنه | فیلم

شیر با قلدری شکار پلنگ را روی درخت از او می‌گ...

شکار ناگهانی گورخر توسط شیر و هجوم شیرهای گرسنه | فیلم

توله شیر بازیگوش که از چنگال اسب‌ آبی جان سال...

شکار ناگهانی گورخر توسط شیر و هجوم شیرهای گرسنه | فیلم

شکار یوزپلنگ توسط شیر؛ جزای ورود به قلمرو سلط...

یک شیر ماده که برای گورخر از همه جا بیخبر کمین کرده است ناگهان از پشت به او حمله ور شده و گلویش را می گیرد. بعد از اینکه شکار انجام می شود گله شیرهای گرسنه که از دور منتظر این لحظه بوده اند به گورخر هجوم آورده و بعضی بر سر آن می‌جنگند.

گورخر پستانداری با نوارهای سیاه و سفیدند که در جنوب و شرق افریقا زندگی میکنند. نوارهای روی بدن هیچ دو گورخری شبیه به هم نیست و هر گورخر به کمک همین نوارها اعضای خانواده ی خود را میشناسند. گروهی از گورخرها که در نواحی خشک و دور افتاده زندگی میکنند بسیار کمیاب اند بدون نوارهای سیاه سفیدند. یک گورخر نر با خانواده ای که تشکیل شده از یک گورخر ماده و کره هایش زندگی میکنند. در موقع حرکت هر خانواده ، گورخر ماده در جلو و کره هایش به دنبال ان حرکت میکند و گورخر نر در انتهای همه ی خانواده ها حرکت میکند.

گورخرها در کمک رسانی به هم مشهورند ، ان ها از گورخرهای ضعیف و زخمی مراقبت میکنند و هنگام درگیری با صیادان مانند شیرها همه ی گروه شرکت میکنند و گاهی یک گورخر برای نجات دیگران خود را قربانی میکند. هر گورخر ماده در بهار هر سال یک بچه به دنیا می اورد و نوزاد یک ساعت پس از تولد میتواند گله را همراهی کند گورخرها از دم خود برای راندن حشرات استفاده میکنند. دندان های ان ها برای بریدن و اسیاب کردن علف ها و پوست درختان مناسب است. گورخر ها میتوانند ۳روز را بدون نوشیدن اب سپری کنند.

گورخرها هیچگاه تا کنون به طور کامل اهلی نشده اند. تلاشهایی در اهلی کردن گورخر انجام گرفته‌است. از آن میان می‌توان به ایجاد نوعی قاطر از نسل گورخر اشاره نمود.نوارهای راه‌راه هیچ دو گورخری شبیه به هم نیست. هر گله گورخر صحرایی، از خانواده‌های زیادی تشکیل شده است و هر گورخر اعضای خانوادهٔ خود و اطرافیانش را از روی خط‌های بدنشان تشخیص می‌دهد.

(۵)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : شیر, فیلم حیات وحش, فیلم حیوانات, گورخر

5
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل