لوئیس همیلتون قهرمان مسابقات فرمول یک جهان برای نجات سیاره زمین وگان شد


لوئیس همیلتون وگان شد کوکا : لوئیس همیلتون راننده مسابقات فرمول یک قبل از شروع مسابقات سنگاپور 2017 اعلام کرد که برای جلوگیری از آسیب رساندن به سیاره زمین و جلوگیری از کشتار بی رحمانه ی حیوانات و حفظ سلامتی خود وگان شده است. لوئیس همیلتون راننده مرسدس بنز که...

لوئیس همیلتون وگان شد

کوکا : لوئیس همیلتون راننده مسابقات فرمول یک قبل از شروع مسابقات سنگاپور 2017 اعلام کرد که برای جلوگیری از آسیب رساندن به سیاره زمین و جلوگیری از کشتار بی رحمانه ی حیوانات و حفظ سلامتی خود وگان شده است.

لوئیس همیلتون قهرمان مسابقات فرمول یک جهان برای نجات سیاره زمین وگان شدلوئیس همیلتون

راننده مرسدس بنز که انتظار می رود امسال به چهارمین عنوان قهرمانی جهان در مسابقات فرمول یک دست پیدا کند گفت که در طی دو سال گذشته خوردن انواع گوشت را ترک کرده و به تدریج گیاهخوار شده و حالا هم تصیمی دارد تا وگان شود.

همیلتون گفت پس از تماشای مستندی درباره تاثیرات زیست محیطی صنعت گوشت بر رفاه حیوانات تصمیم گرفته تا عادت هایش را عوض کند.

لوئیس همیلتون قهرمان مسابقات فرمول یک جهان برای نجات سیاره زمین وگان شدعکس لوئیس همیلتون

ختنه دردناک دختران جوان+عکس


او افزود که امیدوار است این رژیم غذایی به او در پیشگیری از بیماری هایی مانند دیابت، بیماری قلبی و سرطان که در خانواده ی آن ها رواج داشته کمک کند و علاوه بر این باعث شود تا افراد بیشتری به سوی وگان شدن قدم بردارند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها