نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»


موبنا – خوشبختانه تیم موفق «معروف شو» دست به اقدام جدیدی زده و اولین سایت و اپلیکیشن نمایش استعدادهای درخشان را با هدف دیده شدن توانمندی‌های مردم سراسر کشور، راه اندازی کرده است. شرکت مبتکران فیدار کیش به عنوان مالک انحصاری طرح معروف شو، به...

موبنا – خوشبختانه تیم موفق «معروف شو» دست به اقدام جدیدی زده و اولین سایت و اپلیکیشن نمایش استعدادهای درخشان را با هدف دیده شدن توانمندی‌های مردم سراسر کشور، راه اندازی کرده است.

شرکت مبتکران فیدار کیش به عنوان مالک انحصاری طرح معروف شو، به منظور ایجاد فضای رقابتی سالم، جوایز ارزنده‌ای را برای ویدئوهای برتر و افرادی که به عضویت این طرح آمده‌اند در نظر گرفته که در ادامه به شرح مفصل آن خواهیم پرداخت.

معروف شو قابل نصب و راه اندازی بر روی پلتفرم‌های مبتنی بر سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز است که جهت دریافت فایل دانلود آن ابتدا می‌بایست به وب سایت فوق مراجعه کرده و از طریق گزینه «دانلود معروف شو» نسبت به دریافت apk آن اقدام کنید.

نگاهی به برنامه

پس از نصب اپلیکیشن جهت ثبت حساب کاربری می‌بایست نسبت به وارد کردن شماره تلفن همراه خود و به دنبال آن تایید کد احراز هویت اقدام کنید. حال رابط کاربری با گرافیک ساده، جذاب و کاربرپسندی مقابل رویتان گشوده شده که دسترسی به کلیه محتوا و امکانات را میسر می‌سازد. جهت سهولت در دسترسی کاربران، تمامی محتوا به وسیله فیلترهایی نظیر «خانه، برگزیده‌ها، رایگان و رای گیری» از هم تفکیک شده‌اند. حال مهم‌ترین کاری که به عنوان یک فرد با استعداد می‌بایست انجام دهید، این است که از توانمندی‌های خودتان ویدئو تهیه کرده و با لمس آیکونی به شکل ویدئو، نسبت به ارسال آن اقدام کنید.

نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»

پس از بررسی و تایید ویدئو ارسالی از نظر کیفیت و محتوا، در اپلیکیشن و وب سایت معروف شو به نمایش عموم گذاشته شده و هزاران کاربر به عنوان داور به استعداد شما امتیاز می‌دهند. ویدئوی شما در صورت کسب امتیاز بالا از سوی کاربران، به عنوان ویدئو برگزیده انتخاب شده و علاوه بر نمایش آن در بخش برگزیده‌ها، برنده جوایز نفیسی نیز خواهید شد.

جوایز معروف شو

• تیم معروف شو به مدت یکسال اسپانسر نفر برتر خواهد بود و در این مدت تلاش می‌کند تا توانایی‌ها و استعداد فرد را هر چه بیش‌تر به جامعه معرفی کند.نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»

• جایزه ویژه یک دستگاه خودرو ۲۰۶

• این امکان به شما داده می‌شود که با کسب ۱۵۰۰ امتیاز، با طور نامحدود از معروف شو جوایز کسب کنید. پس از کسب این امتیاز گزینه «شانست رو امتحان کن» برای شما فعال می‌شود و کافیست با مراجعه به منو و گزینه «بخش حساب و جوایز من» جایزه خود را انتخاب کنید.

• به صورت ماهیانه از میان تمام اعضای سرویس که اشتراک طلایی خود را فعال کرده‌اند، به قید قرعه به یک نفر، یک ربع سکه بهار آزادی تعلق خواهد گرفت.

روش‌های کسب امتیاز

معروف شو جهت افزایش امتیازات شما، راه‌های بسیار مفیدی را پیش پایتان قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به «مشاهده ویدئوهای رایگان با کسب ۵ امتیاز، آپلود ویدئو با کسب ۲۰ امتیاز، امتیاز دادن دیگران به ویدئو شما با کسب ۱۰ امتیاز، دعوت از دوستان با کسب ۲۰ امتیاز و غیره» اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به بخش راهنمای نرم افزار مراجعه کنید.

چنانچه تمایل دارید دوستان خود را دعوت به معروف شو کنید، کافیست با مراجعه به منو و بخش «حساب و جوایز من» نسبت به انتخاب دکمه «اشتراک رایگان» اقدام کنید. حال با ارسال لینک دعوت و کد معرفی به دوستان، علاوه بر فعال سازی اشتراک رایگان و کسب ۲۰ امتیاز، ۲۰ هزار ریال اعتبار نقدی نیز به دوستانتان اضافه خواهد شد.

• دستیابی به امکاناتی همچون «اشتراک طلایی» و «شانست رو امتحان کن» نیز از همین طریق میسر می‌گردد.

• محتوای معروف شو به حدی کامل وجامع است که امکان نیافتن مطالب مورد نظرتان وجود دارد؛ موتور جستجوی نرم افزار شما را در راحت‌تر و سریع‌تر یافتن «ویدئوها و کاربران» یاری خواهد کرد.

• نسخه تحت ویندوز معروف شو، محتوای موجود را به وسیله فیلترهایی نظیر «طنز، ورزشی، موسیقی، هنر و غیره» از هم تفکیک کرده تا دسترسی به آن‌ها راحت‌تر و سریع تر صورت گیرد.

در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف سرویس معروف شو خواهیم پرداخت.

نقاط قوت:

• رابط کاربری ساده، کم حجم و کاربرپسندنمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»

• دسته بندی مطالب جهت سهولت در دسترسی کاربران

• فراهم سازی بستری سالم، پویا و رقابتی جهت دیده شدن استعدادهای ایرانیان

• امکان مشاهده ویدئوهای سایر کاربران و کسب امتیاز

• امکان دعوت دوستان به برنامه و کسب امتیاز

• امکان جستجوی محتوا و کاربران مورد نظر

• فراهم سازی راه و روش‌هایی جهت افزایش امتیاز کاربران

• اهدای جوایز نفیس به کاربران فعال سرویس

نقاط ضعف:

• در این برنامه نواقصی مشاهده نشد

نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»نمایش استعدادهای ایرانی در «معروف شو»
منبع: پانوشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساناز جلیلی کیست؛ چرا در ترکیه خودکشی کرد