تحصن محبوبه مدارایی بازیکن تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس


تحصن محبوبه مدارایی بازیکن تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ محبوبه مدارایی عضو تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی در خصوص عدم حصول مطالباتش از باشگاه شهرداری به گفتگو پرداخته بود و عنوان کرد که باشگاه شهرداری نزدیک به یک سال است که مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرده و در برابر پیگیری‌ها و درخواست‌های اعضای تیم پاسخگو نبوده است. بعد از این...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ محبوبه مدارایی عضو تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی در خصوص عدم حصول مطالباتش از باشگاه شهرداری به گفتگو پرداخته بود و عنوان کرد که باشگاه شهرداری نزدیک به یک سال است که مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرده و در برابر پیگیری‌ها و درخواست‌های اعضای تیم پاسخگو نبوده است.

بعد از این مصاحبه باشگاه همچنان معوقات هیچ‌کدام از اعضای تیم شهرداری را پرداخت نکرده است و مدیرعامل باشگاه دیگر حاضر به دیدن محبوبه مدارایی نشده است.او بارها به دفتر وی مراجعه کرده ولی موفق به دیدن جهانبخش نشده است.

این بانوی بسکتبالیست هرمزگانی امروز بار دیگر به دفتر مدیرعامل باشگاه مراجعه کرده اما جهانبخش هنوز حاضر به دیدن وی نشده است. مدارایی نیز در واکنش به این اقدام، اعلام کرده تا زمانی که حاضر به دیدن من نشده و پاسخگوی مطالباتم نباشند همین‌جا می‌مانم و از جایم تکان نمی‌خورم.

به همین خاطر محبوبه مدارایی صبح امروز سه‌شنبه ۱۱ مهر ماه در اقدامی معترضانه در مقابل دفتر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تحصن کرد.

میزان مطالباتش تنها چهار میلیون تومان است، بخشی از صحبت‌های مدارایی در گفتگو با ایسنا واقعا تکان دهنده است که می‌گوید: با مشکلات مالی بسیار زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنم و اگر در این وضعیت نبودم هیچ‌گاه غرور خود را برای چهار میلیون تومان زیر پا نمی‌گذاشتم.

رضوان باقری مربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس گفت: درست است که این مطالبات حقمان است اما دلیل نمی‌شود که جنجال‌های رسانه‌ای درست کنیم و باید درک کنیم که نه‌تنها باشگاه بلکه کل کشور با کمبود بودجه مواجه است.

رضا هنگامی پور کارشناس باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس نیز در گفتگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: خانم مدارایی شرایط مالی خیلی بدی دارد و ما نیز پیگیر مطالباتش بوده‌ایم اما متأسفانه باشگاه به مشکل مالی برخورده و نمی‌تواند سلیقه‌ای و انتخابی مطالبات بازیکنان را پرداخت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج