سوانح رانندگی در قزوین 9 کشته و مصدوم بر جای گذاشت


سوانح رانندگی در قزوین 9 کشته و مصدوم بر جای گذاشت

قزوین- مدیر مرکز عملیات و بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تصادف چندین خودرو در اتوبان قزوین- تهران 9 مصدوم و فوتی برجای گذاشت.

علی فخار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اولین بارش رحمت الهی در اواسط فصل پاییز و لغزندگی جاده ها امروز باعث تصادف در مناطق مختلف استان شد و اینبار تصادف چندین خودرو در اتوبان قزوین- تهران رخ داد که ۹ مصدوم و فوتی برجای گذاشت.

وی افزود: این حادثه در ساعت ۱۰:۳۰ امروز به واحد ارتباطات مرکز فوریت های پزشکی استان اعلام شد، که پس از شناسایی دقیق محل حادثه که در لاین شمالی اتوبان روبروی دانشگاه البرز بود سه تیم عملیاتی اورژانس از پایگاه های مختلف در شهرستان آبیک به محل اعزام شدند و اولین آمبولانس پس از گذشت سه دقیقه به محل رسید و مسئولیت دسته بندی مصدومین را تا رسیدن امبولاتس های بعدی بر عهده گرفت.

فخار سلیمانی بیان کرد: تعداد مصدومین ۸ نفر گزارش شد و یک نفر هم متاسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی جان باخت.
وی یاداور شد: ۸ مصدوم پس از دریافت اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های شهید رجایی و رازی در قزوین منتقل شدند و تا پایان مراحل درمانی تکمیلی تحت نظر هستند.

فخار سلیمانی درخواست کرد: با باز کردن هرچه سریع‌تر مسیر آمبولانس های امدادی کمک حال مصدومین و مجروحین و حتی نجات بخش حیات اسیب دیدگان باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟