انیمه شات: قسمت دوم


انیمه شات: قسمت دوم

همانطور که هفته پیش قول داده بودیم قسمت جدید انیمه شات را برای شما آماده کرده‌ایم، پس برای خواندن آن با ما همراه باشید. اخبار — (اشکان دولتی) ساخته شدن فصل دوم انیمه One Punch Man حتمی بود ولی خبر مهم این است که استودیو و تیم سازنده انیمه تغییر کرده است. بر روی سایت...

همانطور که هفته پیش قول داده بودیم قسمت جدید انیمه شات را برای شما آماده کرده‌ایم، پس برای خواندن آن با ما همراه باشید.

اخبار — (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت دوم

ساخته شدن فصل دوم انیمه One Punch Man حتمی بود ولی خبر مهم این است که استودیو و تیم سازنده انیمه تغییر کرده است. بر روی سایت رسمی One Punch Man پستی درج شده است که خبر از ساخته شدن فصل دوم به وسیله استودیو J.C.Staff می‌دهد و دیگر استودیو Madhouse در ساخت آن نقشی نخواهد داشت. کارگردان فصل دوم «چیکارا ساکورای» (Chikara Sakurai) است که پیش از این بر روی Shokugeki No Soma و چندین قسمت از Naruto Shippūden را دارد.

انیمه شات: قسمت دوم

در ادامه موج عظیم ساخت فیلم‌ها لایو اکشن از روی انیمه، این بار قرار است فیلمی با اقتباس از انیمه «نام تو» (Kimi no Na wa) یا your name ساخته شود. این فیلم به دست شرکت Paramount Pictures و استودیو Bad Robot ساخته می‌شود و ساخت ان بر عهده «جی. جی. آبرامز» (J. J. Abrams)، «ایندزی وبر» (Lindsey Weber) و «گنکی کاوامورا» (Genki Kawamura)، تهیه کننده اصلی انیمه، است. فیلم‌نامه این اثر را نیز «اریک هایشیرر» (Eric Heisserer) که سابقه کاندید شدن برای اسکار را دارد و بر روی فیلم‌های Arrival و Final Destination 5 نیز کار کرده است، می‌نویسد.

کارگردان این انیمه، «مکوتو شینکای» (Makoto Shinkai)، درباره این فیلم گفت:

your name توسط تصورات ذاتی یک تیم ژاپنی ساخته شده و در یک مدیوم و رسانا داخلی قرار داده شده است. وقتی نام هالیوود به میان آمد، فرصت‌های زیادی که از آن‌ها مطلع نبودیم به سراغمان آمد. من به شدت منتظر این فیلم لایو اکشن هستم.

گنکی کامورا نیز در این باره گفت:

من تا قبل از ملاقات با اعضای Bad Robot این موضوع همانند یک رویا بود ولی این رویا حالا به حقیقت تبدیل شده است. من تیمی بهتر از اعضای حاضر برای ساخت این فیلم سراغ ندارم و من باور دارم که آن‌ها کار خود را به خوبی انجام خواهد داد.

انیمه شات: قسمت دوم

«پاتریک ماست» (Patrick Massett) و «جان زیلمن» (John Zinman)، نویسنده Lara Croft: Tomb Raider و تهیه کننده اجرایی Friday Night Lights، برای چند پروژه با شبکه Skydance قرار داد بسته‌اند که یکی از این پروژه‌ها، سریال شایو اکشن Sword Art Online خواهد بود. این دو با «لائتا کالوگریدیس» (Laeta Kalogridis) همکاری می‌کند. مدیر شبکه Skydance در این باره گفته است:

قبل از اضافه شدن این دو نیز ما به شدت بر روی سریال Sword Art Online کار می‌کردیم و قصد داریم نه تنها طرفداران انیمه را راضی کنیم، بلکه مخاطبین جدیدی در دنیای تلویزیون نیز پیدا کنیم.

انیمه شات: قسمت دوم

چندی پیش «یوتاکا یاماموتو» (Yutaka Yamamoto)، کارگردان و انیمه‌ساز مشهور، در توییتر گفته بود کسانی که بعد از سن خاصی انیمه تماشا می‌کنند، نوعی معلول هستند. پس از این حرف انتقادهای زیادی از او شد و این موضوع باعث شدن که او از اوتاکوها (طرفداران سرسخت انیمه) معذرت بخواهد. البته او حرف خود را به نوعی تغییر داد و همچنان بر این تاکید داشت که این افراد طرز فکر معمولی ندارند. چنین صحبت‌های از جانب یکی از فعالان در این زمینه خیلی عجیب است، چون همین طرفداران هستند که به تماشای آثار او می‌نشینند و اینگونه صحبت کردن درباره آن‌ها اصلا درست نیست.

انیمه شات: قسمت دوم

معمولا فیلم‌های لایو اکشنی که از روی انیمه ساخته می‌شوند اصلا خوب نیستند ولی به نظر می‌رسد که این موضوع کاملا در مورد فیلم «آجین» (Ajin) صدق نمی‌کند. مانگای Ajin همچنان در حال انتشار است و تاکنون دو فصل انیمه، سه فیلم انیمه‌ای و یک فیلم لایو اکشن از آن ساخته شده است. خوب حالا به چه علت این فیلم خوب شده است؟ دلیل خوب بودن فیلم این است که سازندگان آن هوشمندانه عمل کرده‌اند. عوامل ساخت فیلم بعضی از بخش‌های انیمه که خوب نبودند را تغییر داده تا فیلم مناسب سینما شود. از طرف دیگر. آنها نقاط فوت انیمه را نیز حفظ کرده‌اند تا اینگونه حداقل با یک فیلم لایو اکشن اقتباس شده خوب از روی انیمه مواجه شویم. باید ذکر کنم این فیلم عملکرد بسیار خوبی نیز در باکس آفیس ژاپن داشته است.

اخبر کوتاه

پخش فصل دوم انیمه «هفت گناه کبیره» (Nanatsu no Taizai) یا Seven deadly sins در فصل زمستان آغاز خواهد شد. ساخت فصل سوم انیمه Sword Art Online تایید شد. عنوان فصل جدید Sword Art Online Alicization خواهد بود و هنوز تاریخ پخش آن معلوم نیست. فصل دوم انیمه Overlord ساخته خواهد شد و در فصل زمستان منتشر می‌شود. اولین فصل از این انیمه دو سال پیش منتشر شد و بازخوردهای خیلی خوبی کسب کرده بود. چند روز پیش آخرین قسمت از فصل دوم انیمه «آکادمی قهرمانان من» (Boku no Hero Academia) یا My Hero Academia پخش شد ولی خبر خوب این است که از همین حالا فصل سوم آن را تایید کرده‌اند و بر روی آن کار می‌کنند.

رده‌بندی انیمه‌های فصل تابستان:

انیمه‌هایی که در فصل پاییز ارزش دنبال کردن دارند:

Mahoutsukai no Yome Inuyashiki Black Clover Shoujo Shuumatsu Ryokou Dies Irae UQ Holder! Mahou Sensei Negima! 2 Ou-sama Game The Animation Juuni Taisen

معرفی انیمه– (اشکان دولتی)

انیمه شات: قسمت دوم

برای این هفته قصد داریم عنوانی بسیار خاص به شما معرفی کنیم و مطمئنم از تماشای آن پشیمان نخواهید شد. انیمه GTO که خلاصه شده عبارت Great Teacher Onizuka است در سال 1999 پخش شده است و به واسطه داستان خاصش توانسته است برای سال‌ها در ذهن طرفداران باقی بماند. شخصیت اصلی داستان اونیزوکا ایکچی است که 22 سال سن داشته و مجرد است. اونیزوکا در گذشته خلاف‌های زیادی انجام داده و در دنیای زیرزمینی موتور سوران از او به عنوان افسانه یاد می‌شود. البته او بعد از مدتی از موتور سواری خسته می‌شود و به شغل معلمی علاقه پیدا می‌کند. شاید بگویید که سر او به سنگ خورده و به نوعی به راه راست هدایت شده ولی در اشتباه هستید. دلیل او برای معلم شدن به هیچ وجه شرافتمندانه نیست و تنها دلیلش دخترانی هستند که به مدرسه دبیرستانی می‌روند. هدف اصلی او دو چیز است: 1. تبدیل شدن به بهترین معلم 2. در سن 40 سالگی همسری 20 ساله داشته باشد.

انیمه شات: قسمت دوم

البته این همه ماجرا نیست. اونیزوکا از شرایط حاضر بر سیستم آموزشی کشور راضی نیست و با روش خودش سعی در درست کردن این قضیه دارد. ما با این موضوع در کشور خودمان نیز غریبه نیستیم ولی تفاوت کار در این است که سازندگان این انیمه و مانگاکای آن دست به کار شدند و با ساخت GTO به اعتراض پرداختند. در واقع باید بگویم که از آنجایی که انیمه‌ها در کشور ژاپن طرفدار زیادی دارند و از جایگاه بالایی برخوردار هستند، به خیلی از مشکلات گذشته این جامعه در آن پرداخته شده است. در انیمه GTO همه چیز حول رابطه معلم و دانش‌آموز جریان دارد و به این می‌پردازد که این دو، تا کجا برای کمک کردن به یک دیگر پیش خواهند رفت. خیلی از دانش‌آموزان مشکلاتی غیر درسی دارند که مدرسه باید برای برطرف کردن آن‌ها تلاش و یا حداقل محیطی بدون استرس برای رشد دانش‌آموز فراهم کند. مانگاکای این اثر «توهرو فوجیساوا» (Tohru Fujisawa) برای طراحی شخصیت و ظاهر اونیزوکا از یکی از موتور سواران خلافکار آن زمان ژاپن الهام گرفته بود و از تجربه شخصی خودش در مدرسه برای پیشبرد داستان استفاده می‌کرد. در انتها باید اضافه کنم که انیمه GTO توسط استودیو Pierrot ساخته شده است که سابقه کار بر روی آثاری همانند «توکیو گول» (Tokyo Ghoul)، «ناروتو» (Naruto) و «بلیچ» (Bleach) را دارد.

بیوگرافی– (سامرند قهرمانی)

انیمه شات: قسمت دوم

مانکی دی لوفی که اکثراً با نام “لوفی کلاه حصیری” و در میان مردم عادی و گاه نیروی دریایی تحت عنوان “کلاه حصیری” شناخته می‌شود، شخصیت اصلی انیمه One Piece و رهبر گروه دزدان دریایی کلاه حصیری است. لوفی پسر مانکی دی دراگون، رهبر گروه شورشی (وی به عنوان خطرناک‌ترین فرد جهان شناخته می‌شود و در تلاش برای براندازی حکومتی است که در One Piece بر جهان حکمرانی می‌کند) و نوه مانکی دی گارپ (گفته می‌شود او از معدود افرادی است که از میوه شیطانی استفاده نمی‌کند و با وجود آن بسیار قدرتمند نیز است!)، از قهرمانان و افراد شناخته شده در نیروی دریایی است. لوفی همچنین برادر پورتوگاس دی ایس رهبر گروه دوم دزدان دریایی Whitebeard و سابو (از اعضای گروه شورشی) است. هدف و رویای بلندبالای لوفی، دست‌یابی به گنج افسانه‌ای One Piece است که توسط پادشاه دزدان دریایی گل دی راجر به جا مانده است. او میوه شیطانی Gomu Gomu No را خورده است و یک مرد لاستیکی است که به او قدرت‌ها و توانایی‌های تغییر شکل بسیار عجیب و جالبی را می‌دهد؛ مانند تبدیل شدن به بادکنک و کش آمدن صورت و دست‌هایش!

کلاه حصیری برای ایجاد دردسر و مشکل به شهرت جهانی رسیده است! از کارهای عجیب و خطرناک وی که دیگر دزدان دریایی هرگز فکر انجام آن را در سر نمی‌پرورانند می‌توان به چالش کشیدن شیچیبوکای‌ها (دزدان دریایی که برای دولت جهانی کار می‌کنند)، به چالش کشیدن نیروی دریایی و سرکرده‌های آن و نیز خطرناک‌ترین کار وی به چالش کشیدن دو نفر از یونکوها (چهار پادشاه منطقه Grand Line که به عنوان قدرتمندترین دزدان دریایی شناخته می‌شوند) را نام برد. البته قابل ذکر است ضمن ایجاد این دردسرها و مشکلات، در نهایت او و خدمه‌ش با تلاش‌های بسیار و گاه شانس‌های عجیب (!) به عنوان پیروز ماجرا شناخته می‌شوند! بعضی کارهایی که او بر ضد حکومت جهانی انجام داده است، باعث شده عده زیادی وی را بی‌باک و یا دیوانه بنامند، از نمونه این کارها می‌توان حمله به Enies Lobby (یکی از مناطق مربوط به دولت جهانی که غیر از نیروی دریایی و افراد دیگر، کسی اجازه وارد شدن به آنجا را نداشت)، وارد و خارج شدن از زندان Impel Down که خطرناک‌ترین زندان دولتی است و در آخر شرکت در جنگ Marineford، را نام برد.

انیمه شات: قسمت دوم

لوفی بچگی خود را با برادرهایش و در خانواده دادان گذرانده است و در اکثر توسط پدربزرگش به زور به انجام چالش‌هایی مجبور شده و از اکثر آنان سربلند بیرون آمده است. البته قطعاً دلیل تسلیم نشدن او و قدرت زیادش قطعاً همین است ولی لوفی هنوز هم از پدربزرگش به خاطر انجام آن کارها وحشت دارد!

لوفی کلاه حصیری معروف خود را از یونکو شنکس مو قرمز در بچگی دریافت کرده است که شنکس نیز در ابتدا آن را از پادشاه دزدان دریایی گرفته است. زخم زیر چشم لوفی نیز مربوط به گذشته او با شنکس است که برای این که نشان بدهد قدرتمند و سرسخت است، این کار را با خود کرده است. زخم X مانند بر روی شکمش نیز در نتیجه مبارزه وی با یکی از قدرتمندترین افراد نیروی دریایی آدمیرال آکاینو در جنگ Marineford است. انگیزه دزد دریایی شدن را لوفی از یونکو شنکس دریافت کرده است. در کودکی، شنکس توقفی در جزیره محل زندگی لوفی داشته و آن دو ماجراهایی با هم داشته‌اند که در نتیجه آن، دست شنکس قطع می‌شود و لوفی گریه کنان خود را مقصر می‌داند. پس از آن جریان، لوفی به شنکس قول می‌دهد که روزی پادشاه دزدان دریایی شده و خدمه‌ای قدرتمندتر از خدمه او جمع کند. لوفی از قدرتمندترین دزدان دریایی تازه‌کار بوده که قیمت سر وی 500 میلیون بری (واحد پول در One Piece) است. این ارزش را وی با مخالفت با دولت جهانی و نیز شکست شیچیبوکای‌ها و دزدان دریایی مشهور به دست آورده است.

زندگی لوفی از زمانی که وی به دنبال کردن رویایش مشغول بوده، با سختی شروع شده است ولی گویا این سختی معنی خاصی برای او ندارد، زیرا او آن قدر از ته دل دنبال رویایش است که بقیه چیزها فقط سنگی در سر راه او به حساب می‌آیند.

تاپ تن– (ماهان عاقل)

در این هفته قرار است به 10 تن از قوی‌ترین زنان در انیمه به پردازیم و یادتان باشد که این لیست کاملا سلیقه‌ای بوده و اگر با نظر ما موافق نیستید در قسمت نظرات بیان کنید و 10 زن قوی در لیست خود را به ما بگویید.

10. میکاسا آکرمن

انیمه شات: قسمت دوم

«میکاسا آکرمن» (Mikasa Ackerman) یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه «حمله به تایتان» (Attack on Titan) و خواهر ناتنی «ارن یگر» (Eren Yeager)، شخصیت اصلی این انیمه است. میکاسا آکرمن پس از به قتل رسیدن پدر و مادرش توسط ادم ربایان و نجات یافتنش توسط ارن، در کنار خانواده ارن زندگی می‌کرد تا زمانی که دیوار ماریا فرو ریخت. با آنکه علاقه‌مند به یک زندگی با آرامش در کنار ارن بود، اما بخاطر اذن و همراه ارن برای از بین بردن تایتان‌ها به ارتش پیوست. توانایی‌های مبارزه میکاسا فوق‌العاده اند به طوری که گفته شده ارزش او از 1000 سرباز معمولی بیشتر است. او قدرت فیزیکی بسیار بالایی دارد ولی سرعت و رفلکس‌های خیلی سریع او در مبارزات باعث تمایزش از دیگران می‌شود. او همچنین به راحتی و استعداد بالا از تجهیزات مانور عمودی استفاده می‌کند و تایتان‌ها را به راحتی و دقت بالا از بین می‌برد. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

زمانی که من بمیرم دیگر نمی‌توانم تو را بیاد بیاورم. پس من می‌برم، ممکن نیست چه اتفاقی بیافتد. من زنده می‌مانم.

9. کاگورا

انیمه شات: قسمت دوم

کاگورا یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه «گینتاما» (Gintama) و یکی از دستیاران شخصیت اصلی این انیمه است. کاگورا از نژاد آمانتو و عضوی از کلن یاتو است و در کودکی با پدر، مادر و برادر بزرگش در خرابه‌های یکی از سیاره‌های دیگر زندگی و از مادر مریضش نگهداری می‌کرد، اما پس از مرگ مادرش به سیاره زمین سفر می‌کند و در آنجا با گین ساما ملاقات می‌کند و زیر دست او شروع به کار کردن (مفت خوری) می‌کند. همانند دگر افراد عضو کلن یاتو، کاگورا نیز داری قدرت فیزیکی فوق‌العاده به همراه سرعت، چابکی و استقامت بسیار بالایی دارد. او در صورت آزاد کردن قدرت‌های ارثی خود چند برابر از قبل قوی‌تر شده و به طوری که یک بار توانست چند گلوله را با دهان و دستان خود بگیرد. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

من برای محافظت کردن از کسانی که برایم مهم هستند در میدان نبرد می‌ایستم و اگر کسی سد راهم شود، چه یکی از هم‌ نوعانم باشد چه برادرم، همه را نابود می‌کنم.

8. سوناده

انیمه شات: قسمت دوم

«سوناده» (Tsunade) یکی از شخصیت‌های انیمه Naruto Shippūden است، او نوه‌ی اولین هوکاگه روستا کونوها است برای همین او را از بچگی پرنسس صدا می‌کردند. پس از مرگ برادرش در یکی از نبردها در جنگ جهانی دوم نینجا‌ها، تخصص خود را به عنوان یک نینجا به پزشکی اختصاص داد تا از مرگ‌های بیشتر جلوگیری کند. با آنکه گفته شده تلاش‌های سوناده یکی از اصلی‌ترین دلیل پیروزی روستایشدر جنگ نینجاها بوده، اما او قادر به نجات دادن شخصی که دوستش داشت نبود. عشق سوناده به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست داد و از آن پس بیماری هموفوبیا (ترس از خون) در سوناده به بوجود آمد. پس از پایان جنگ سوناده روستای کونوها را ترک کرد و پزشکی را تا مدتی کنار گذاشت. بعد از گذشت چندین سال و پس از ملاقات با ناروتو، سوناده با ترسش از خون کنار آمد و برای نشستن در مقام پنجمین هوکاگه به روستای کونوها بازگشت . او یکی از قوی‌ترین کونوییچی‌ها (زنان نینجا) است بغیر از آنکه قابلیت پزشکی بسیار بالایی دارد، هم می‌تواند زخم‌های خود را و هم دیگران را سریع التیام بخشد،.او کنترل خیلی بالایی رو چاکرا خود دارد که به وسیله آن می‌تواند قدرت فیزیکی خود را بسیار بالاتر از حد عادی ببرد تا جایی که تنها با ضربه عادی انگشتش می‌تواند زمین با شکاف دهد. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

مردم برای اینکه توانایی فراموش کردن و از دست دادن دارایی‌های خود ندارند، قوی‌تر می‌شوند؛ به این رشد و ترقی کردن می‌گویند.

7. بوا هنکاک

انیمه شات: قسمت دوم

بوا هنکاک یکی از شخصیت‌های انیمه One Piece، کاپیتان دزدان دریایی کوجا و تنها عضو مونث جنگ سالاران (warlord) است. او ملکه کنونی آمازون لیلی است، جزیره‌ای که در آن فقط زنان اجازه زندگی کردن دارند، و در کنار دو خواهر جوان گورگون خود (نیمه انسان نیمه مار) فرمان روایی می‌کند. او به عنوان زیبا ترین زن جهان وان پیس شناخته می‌شود. در دوازده سالگی گروه دزدان دریایی خود را تاسیس کرد و به دریا زد. اما پس از مدت کوتاهی توسط قاچاقچیان برده، ربوده شد و به مدت 4 سال در کنار خواهرانش سختی و عذاب کشید، در این مدت به او میوه شیطانی Mero Mero no Mi را خوراندند. اما بالاخره توسط Fisher Tiger نجات پیدا کرد و به جزیره کوجا بازگردانده شد و در سن 18 سالگی به مقام ملکه این جزیره دست یافت. خوردن میوه Mero Mero no Mi به او قابلیت تبدیل کردن مردم و اجسام به سنگ را داده است. او ، هم با در تماس بودن با اشخاص می‌تواند آن‌ها را به سنگ تبدیل کند، هم می‌تواند از قدرتش همانند اسلحه‌ای دوربرد استفاده کند. او همچنین دو نوع هاکی دارد؛ هاکی معمولی که به او قابلیت محافظت از بدن خود را می دهد و هاکی پادشاه که به او قابلیت بیهوش کردن انسان‌های ضعیف فقط با قدرت اراده خود را داده است. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

اگر یک گربه را لگد بزنم یا گوش‌هایت را بکنم یا حتی انسان‌های بیگناه را بکشم، دنیا همیشه مرا می‌بخشد. چرا؟ چون من زیبا هستم.

6. ریوکو ماتویی

انیمه شات: قسمت دوم

ریوکو ماتویی شخصیت اصلی انیمه Kill la Kill است. ریوکو پیش پدرش بزرگ شده و به او گفته شده که مادرش پس از تولدش مرده است. از آنجایی که پدرش همیشه مشغول کار بوده او تنها مانده و در مدرسه به او زور می‌گفتند و برای همین از سن کم مبارزه و دفاع از خود را یاد گرفت. در 17 سالگی پدرش به طرز بدی جلوی او به قتل رسید و برای پیدا کردن قاتل پدرش و گرفتن انتقام او به آکادمی هونوجی می‌رود. از آنجایی وقتی بدنیا آمد مادرش او را با فیبر‌های زندگی ترکیب کرد، او به قدرت‌های فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرد. او در حالت عادی سرعت، قدرت و چابکی بسیار زیادی دارد. همچنین او قدرت التیام بسیار بالایی دارد به طوری که قلبش از سینه‌اش خارج شد اما بلافاصله به سینه‌اش بازگشت و زخمش التیام یافت. سلاح اصلی او نیمه‌ای از یک قیچی بسیار بزرگ و قوی است که از آن همانند یک شمشیر استفاده می‌کند و در استفاده از آن مهارت بسیار بالایی دارد. او لباس کامویی سنکتسو را می‌پوشد که قدرت و سرعت او را بسیار بالاتر می‌برد و قابلیت جذب دیگر فیبر‌های زندگی را دارد. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

مرده شور نظرتو ببره. من راه خودم را انتخاب می‌کنم و برایم مهم نیست که بقیه به من چه می‌گویند

5. ارزا اسکارلت

انیمه شات: قسمت دوم

ارزا اسکارلت یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه fairy tail است. او یک جادوگر رتبه S در گیلد فیری تیل است و قوی ترین عضو مونث این گیلد. ارزا در کودکی توسط گروهی ربوده و به عنوان برده به کار گرفته شد. وقتی ارزا برای اولین بار تلاش به فرار کرد، تلاشش ناموفق بود و برای تنبیه او را در حد مرگ شکنجه دادند و یکی ازچشمانش را از دست داد. پس از اتفاقات دیگری ارزا کنترل خود را ازدست داد و قدرت‌های جادویی خود را آزاد کرد و رهبر شورش بر ضد کسانی که او را ربودند شد و در آخر موفق به فرار از آنجا گشت. او پس از فرار کردن توانست به گیلد فیری تیل بپیوندد بعد از مدت کوتاه و فقط در سن 15 سالگی توانست به یک جادوگر رتبه S تبدیل شود. ارزا قابلیت جادویی Requip را دارد که به او قدرت پوشیدن و عوض کردن لباس‌ها، سلاح‌ها و زره‌های زیادی فقط با اراده کردن می‌دهد. او بیش از 100 زره مختلف دارد که بیشتر آن‌ها جادویی هستند و قابلیت‌های مختلفی به او می‌دهند. او همچنین قابلیت تلکنیسس را دارد که به او قدرت بلند کردن شمشیر‌هایش یا ابزار مختلف را با قدرت ذهنش می‌دهد. او یک شمشیر زن فوق‌العاده قهار است و قدرت فیزیکی بسیار بالایی دارد به طوری که باد تولید شده توسط حرکت شمشیرش می‌تواند حتی فلز را ببرد. او همچنین استقامت و دوام بسیار بالایی دارد و خستگی ناپذیر است. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

تمام چیزی که به آن نیاز دارم قدرت کافی برای مراقبت از دوستانم است. تا زمانی که قدرت انجام آن کار را داشته باشم، برایم مهم نیست که ضعیف ترین فرد دنیا باشم.

4. دیان

انیمه شات: قسمت دوم

دیان یکی از شخصیت‌های انیمه Seven Deadly Sins است. او یک غول است و عضوی از قبیله غول‌ها بود اما به دلایلی آن‌ها را ترک می‌کند و شوالیه‌ها او را با آنکه بیگناه بود برایش پاپوش درست کرده و او را زندانی می‌کنند. اما او توسط ملیوداس (شخصیت اصلی این انیمه) نجات داده می‌شود و به عنوان گناه حسادت عضوی از گروه هفت گناه کبیر می‌شود. بعدا برای این گروه هم پاپوش درست می‌شود و اعضای آن از هم جدا می‌شوند. بعد از 10 سال ملیوداس دیان را پیدا می‌کند و آن‌ها با هدف پیدا کردن دیگر اعضای هفت گناه کبیر ماجراجویی خود را آغاز می‌کنند. او قدرت فیزیکی بسیار بالایی دارد و با آنکه یک غول است، سرعت و چابکی بسیار بالایی نیز دارد. او استقامت و دوام بسیار بالایی دارد. او قابلیت جادویی Creation دارد که به او قدرت دست کاری طبیعت را می‌دهد. سلاح اصلی او که یک چکش بسیار بزرگ و قدرتمند به نام Gideon است که به او اجازه استفاده کامل و بهتری از قدرت‌هایش می‌دهد. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

من وقتی مبارزه می‌کنم که از عزیزانم باید دفاع کنم. مبارزه کردن فقط برای اینکه مبارزه کنی خیلی غمگین است.

3. رتسو اونوها

انیمه شات: قسمت دوم

یکی از شخصیت‌های انیمه Bleach. او در گذشته یکی از بدترین خلافکاران در soul society بود اما Genryūsai Shigekuni Yamamoto او را مجبور به پیوستن به Gotei 13 کرد. او کاپیتان بخش 11 شد و لقب کنپاچی را گرفت (کنپاچی به قوی‌ترین مبارزها گفته می‌شد) و پزشکی را برای دوام بیشترش در مبارزه یاد گرفت. پس از گذر سال‌ها رتسو کم کم از مبارزه خسته شد، از آنجایی که رقیبانش هیچوقت قادر به چالش کشیدن او نبودند او در یکی از سفرهایش پسر جوانی را دید و با او مبارزه کرد، با آنکه توانست او را شکست دهد اما پسرک او را به شدت زخمی کرد. رتسو قابلیت نهفته در پسرک برای کنپاچی شدن را دید. پس از این ماجرا او بخش 11 را ترک کرد و به بخش 4 منتقل شد و به پزشکی و کمک به دیگران روی آورد. رتسو یکی از بهترین شمشیر زن‌ها در دنیای Bleach است و در تمام تکنیک‌های شمشیر زنی استاد است. از آنجایی که مهارت پزشکی او بسیار بالاست قادر به التیام کردن زخم‌هایش حتی وسط مبارزه را دارد. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

نجات دادن یک هم رزم در موقع نیاز، به تشکر نیاز ندارد.

2. ترسا

انیمه شات: قسمت دوم

ترسا یکی از شخصیت‌های مهم انیمه Claymore است و قوی‌ترین موجود در دنیای این انیمه. او در کودکی به Organization فروخته شد و از همان سن تمرینات او برای تبدیل شدن به یک کلیمور (نمیه انسان نیمه یوکی) آغاز شد. بلافاصله پس از تبدیل شدن به یک کلیمور، از آنجایی که مهارت و قدرتش بسیار بالا بود به رتبه اول و قوی‌ترین کلیمور تبدیل شد و کارش را به عنوان یک شکارچی یوکی شروع کرد. هر کلیمور قابلیت خاصی دارد و قابلیت خاص ترسا حس کردن خیلی دقیق یوکی‌ها است. از آنجایی که کلیمور‌ها هم نیمه یوکی هستند و در مبارزه از قدرت ‌آن‌ها استفاده می‌کنند، ترسا قابلیت درک کامل حرکات آن‌ها را دارد و هیچ کلیموری قابلیت شکست دادن او در یک مبارزه منصفانه را ندارد. بغیر از قابلیت خاصش، ترسا قدرت فیزیکی و سرعت فوق‌العاده بالایی دارد و شمشیر زن بسیار ماهری ست. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او را می‌توانید بخوانید:

حتی اگر چنین قانونی وجود داشته باشد، پیروی کردن یا نکردن از آن انتخاب من است.

1. تاتسوماکی

انیمه شات: قسمت دوم

به قوی‌ترین و کوتاه قدترین شخص این لیست رسیدیم. تاتسوماکی یکی از شخصیت‌های انیمه One Punch Man است. از سن 7 سالگی خانواده ناتنیش او را برای تست کردن قدرت‌های فوق‌العاده‌اش فرستادند و زمانی که 10 سالش بود درگیر مبارزه‌ با هیولاهای زیادی شد و بلست (قهرمان شماره یک) او را نجات داد و پس از این اتفاق او علاقه‌مند به پیوستن به گروه قهرمانان شد و پس از مدت اندکی به مقام دوم بین قهرمانان می‌رسد. او بسیار قد کوتاه و لاغر است و قدرت فیزیکی بسیار پایینی دارد، اما قابلیت فوق‌العاده قدرتمندی به نام Psychokinesis دارد که به او توانایی جابجایی اجسام با ذهنش را می‌دهد. او در یکی از مبارزه‌هایش در عرض 5 ثانیه توانست یک شهاب‌سنگ را به زمین بیاورد. بخاطر این توانایی خاصش او چابکی و سرعت بالایی نیز دارد و حتی می‌تواند پرواز کند. او همچنین قادر به درست کردن یک مانع بسیار قوی است که از آن برای دفاع در مقابل حملات استفاده می‌کند. در زیر یکی از مهم‌ترین دیالوگ‌ها او (خطاب به سایتاما) را می‌توانید بخوانید:

کچل، هشت پا، تخم مرغ آبپز، لامپ، آووکادو، ضایع، حشره، گابلین، کچل، توپ پینگ پونگ، دونه برنج، سر لوبیا، کتری، کچل، زانو.

در انتها قبل از رسیدن به پایان کار برای شما آهنگ آغازین انیمه One Punch Man را قرار داده‌ایم تا دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
انیمه شات: قسمت دوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!