طرز تهیه پودینگ زعفرانی با طعم و رنگ ایده آل


پودینگ زعفرانی یکی از پودینگ های خوش طعم و سنتی است می توانید این دسر خوشمزه را برای مهمانی های خود تهیه و یک روز به یاد ماندنی را تجربه کنید. در این مقاله طرز تهیه پودینگ زعفرانی را مرحله به مرحله ارائه می دهیم. روش تهیه این دسر خوشمزه بسیار آسان و راحت است. با ما همراه باشید. در روزهای گذشته به...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب طرز تهیه پودینگ زعفرانی که یکی از دسرهای محبوب در بین ایرانیان است را تهیه کرده ایم آموزش می دهیم، شما می توانید با این دستور تهیه، بهترین پودینگ زعفرانی را در منزل تهیه نمایید.

پودینگ زعفرانی یکی از پودینگ های خوش طعم و سنتی است می توانید این دسر خوشمزه را برای مهمانی های خود تهیه و یک روز به یاد ماندنی را تجربه کنید. در این مقاله طرز تهیه پودینگ زعفرانی را مرحله به مرحله ارائه می دهیم. روش تهیه این دسر خوشمزه بسیار آسان و راحت است. با ما همراه باشید.

طرز تهیه پودینگ زعفرانی با طعم و رنگ ایده آل

در روزهای گذشته به طرز تهیه پودینگ شکلاتی و پودینگ موز اشاره کردیم، می توانید این دسرهای خوشمزه محلی ایرانی را برای مهمانی ها و مجالس خود تهیه و به زیبایی تزیین نمایید.

مواد لازم :

شیر : ۴ لیوان شکر : ۱/۲ لیوان خامه : ۱/۲ لیوان تخم مرغ : ۱ عدد زعفران : به میزان لازم گلاب : ۳ قاشق مربا خوری ژلاتین : ۴ قاشق مربا خوری پودر وانیل شکری : به میزان لازم

طرز تهیه پودینگ زعفرانی :

ابتدا شیر را درون ظرفی بریزید، ژلاتین را به آن اضافه کرده، هم بزنید تا ژلاتین در شیر خوب حل شود، خامه و وانیل را اضافه کرده ظرف را در روی حرارت قرار دهید.

طرز تهیه پودینگ زعفرانی با طعم و رنگ ایده آل

در ظرفی دیگر تخم مرغ را کاملا هم بزنید، شکر را به آن اضافه کرده و به مواد اضافه نمایید، وقتی مایه ولرم شد شعله را خاموش کرده زعفران و گلاب را به آن اضافه نمایید.

.ue63fd8ec4fda83c4ec0c49eff5732510 .ue63fd8ec4fda83c4ec0c49eff5732510:active, .ue63fd8ec4fda83c4ec0c49eff5732510:hover .ue63fd8ec4fda83c4ec0c49eff5732510 .ue63fd8ec4fda83c4ec0c49eff5732510 .ctaText .ue63fd8ec4fda83c4ec0c49eff5732510 .postTitle .ue63fd8ec4fda83c4ec0c49eff5732510:hover .postTitle
حتما بخوانید: طرز تهیه پودینگ شکلاتی دسری خوشمزه و پرطرفدار

طرز تهیه پودینگ زعفرانی با طعم و رنگ ایده آل

بسیار آرام مواد را با هم مخلوط کرده تا پودینگ غلظت پیدا کند، ظرف دسر را بردارید و ته آن را چرب کنید، مواد را داخل آن بریزید، به مدت ۲ ساعت درون یخچال بگذارید تا سرد و بسته شود، بعد از اینکه دسر خوب بسته شد قالب را درون ظرف برگردانید و روی آن را با شکلات، میوه های تکه شده و خلال پسته تزیین نمایید. (برای ریختن پودینگ از ظرف های کوچک نیز می توانید استفاده کنید)

طرز تهیه پودینگ زعفرانی با طعم و رنگ ایده آل

طرز تهیه پودینگ زعفرانی با طعم و رنگ ایده آل

طرز تهیه پودینگ زعفرانی با طعم و رنگ ایده آل

در این مطلب دستور تهیه پودینگ زعفرانی خوشمزه و ایده آل را برای شما همراهان گرامی قرار دادیم امیدواریم آن را تهیه و در کنار خانواده میل نمایید و از خوردن آن لذت ببرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آشپزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان