واکنش پاشازاده به پیش بینی درباره آینده شفر


واکنش پاشازاده به پیش بینی درباره آینده شفر

پاشازاده گفت: اینکه شفر بتواند در شرایط فعلی به کمک استقلال بیاید، مسئله ای مبهم و غیرقابل پیش بینی است.

به گزارش افکارنیوز،

مهدی پاشازاده با ابراز امیدواری به موفقیت استقلال با حضور شفر به عنوان سرمربی معتقد است نمی توان از حالا پیش بینی کرد که این مربی می تواند موفق باشد یا نه؟

او در گفتگویی با خبرنگار ما به اظهارنظر در مورد سرمربی جدید استقلال و دستیاران ایرانی او پرداخت است که ماحصل آن را می خوانید:

کارنامه قابل قبول شفر

در طول سال هایی که در فوتبال آلمان حضور داشتم، در مورد وینفرد شفر زیاد شنیده بودم و او در کشورش مربی صاحب نامی است. شفرسابقه کار در تیم های باشگاهی و ملی زیادی دارد و به نظرم به لحاظ عملکرد، کارنامه قابل قبولی دارد. کسی که توانسته سال ها در بوندس لیگا بازی کرده و متعاقب آن مربیگری در این لیگ معتبر را تجربه کند، قطعا داشته های زیادی در حوزه فنی دارد. نمی توان منکر توانایی های این مربی اسم و رسم دار شد.

فوتبال با برنامه آلمان ها

تفکرات شفر و همه ژرمن ها بر اساس یک فوتبال مدون و برنامه ریزی شده است. آنها تکیه زیادی بر امکانات دارند و برنامه های خود را دقیقا منطبق بر امکانات سخت افزاری در اختیار طراحی می کنند. مهمترین کار شفر در این مقطع جمع و جور کردن تیم است و اینکه بتواند به لحاظ انگیزشی بازیکنان را وادار به حرکت رو به جلو کند.

آینده شفر قابل پیش بینی نیست

شرایط در استقلال طوری پیش رفت که مردم و هواداران نارضایتی زیادی از عملکرد تیم و نتایج به دست آمده داشتند. تعویض مربی به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود و همه خواهان به کارگیری مربی خارجی بودند. برای همین مدیران باشگاه به سراغ اسامی بزرگی مثل فاتح تریم، شوستر و شفر بروند. اما اینکه این مربی بتواند در شرایط فعلی به کمک استقلال بیاید، مسئله ای مبهم و غیرقابل پیش بینی است. اما به عنوان یک استقلالی از صمیم قلب آرزو می کنم ایشان بتواند استقلال را نجات بدهد. ما هم مثل بسیاری از هواداران در این مدت اذیت شدیم و نمی خواهیم شرایط بد تیم ادامه داشته باشد.

باید حمایت کنیم

به نظرم وظیفه من و امثال من این است که با تمام توان از تیم حمایت کنیم و به تصمیم باشگاه احترام بگذاریم. چرا که اصلا وقتی برای انتقاد کردن نداریم. تیم باید یک بازی سخت در اهواز انجام دهد و بعد هم وارد دربی شود. باید اعتماد کرد به داشته های تیم و اجازه بدهیم حضور شفر به یک شوک مثبت تبدیل شود.

مکانیزم انتخاب کمک مربی؟

من به همه اعضاء کادر فنی تیم تبریک می گویم به خصوص بیژن طاهری و سیروس دین محمدی اما واقعا نمی دانم چه مکانیزمی برای انتخاب کمک های ایرانی شفر وجود داشته است. اما این دو هم از استقلالی های قدیمی و دلسوز به حساب می آیند و قطعا همه تلاش خود را به کار خواهند بست تا تیم موفق بشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟