آمریکا نشان داد که به هیچ تعهد و مذاکره‌ای پای بند نیست


 آمریکا نشان داد که به هیچ تعهد و مذاکره‌ای پای بند نیست

کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در محکومیت سخنان رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کردند: آمریکا نشان داد که به هیچ تعهد و مذاکره‌ای پای بند نیست و تاریخ گواه این مدعا بوده و هست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با صدور بیانیه‌ای لفاظی‌ها و سخنان نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا علیه دولت و ملت ایران را محکوم کرد.

در بیانیه کانون بسیج استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر که در اعتراض به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا منتشر شده آمده است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم؛

إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم ۖ وَإِن یَخذُلکُم فَمَن ذَا الَّذی یَنصُرُکُم مِن بَعدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّهِ فَلیَتَوَکَّلِ المُؤمِنونَ؛

بار دیگر استکبار جهانی، چهره خناس و حیله‌گر خود را به جهانیان نشان داد. رئیس جمهورآمریکا با سخنان تند و لحنی بی ادبانه و دور از اخلاق انسانی به ملت و مردم شهید پرورایران توهین کرد و نشان داد که استکبار و دکترین آن برپایه دروغ و ظلم و ستم بنا شده است. آمریکا نشان داد که به هیچ تعهد و مذاکره‌ایی پای بند نیست و تاریخ گواه این مدعا بوده و هست.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما جمعی از استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهرضمن محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا، بار دیگر اعلام می‌کنیم که یگانه راه مقابله با استکبار جهانی تقویت روحیه اتحاد زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و به زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌اله امام خامنه‌ای، میسر بوده و حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟