روسی: یانونه با دیوانه بازی شانس شکست مارکز را از من گرفت


موتو جی پی ایران – ولنتینو روسی عقیده دارد که وی پتانسیل ماندن با مارکز تا پایان مسابقه در فیلیپ آیلند را داشت اگر یانونه آن سبقت دیوانه وار را انجام نمی داد. اکثریت زمان گرندپری استرالیا با پیشتازی گروهی هشت نفره در جریان بود که روسی، وینالس، یوهان زارکو و مارکز در لحظاتی پیشتازی را در اختیار داشتند....

موتو جی پی ایران – ولنتینو روسی عقیده دارد که وی پتانسیل ماندن با مارکز تا پایان مسابقه در فیلیپ آیلند را داشت اگر یانونه آن سبقت دیوانه وار را انجام نمی داد.

اکثریت زمان گرندپری استرالیا با پیشتازی گروهی هشت نفره در جریان بود که روسی، وینالس، یوهان زارکو و مارکز در لحظاتی پیشتازی را در اختیار داشتند.

روسی: یانونه با دیوانه بازی شانس شکست مارکز را از من گرفت روسی: یانونه با دیوانه بازی شانس شکست مارکز را از من گرفت ولنتیو روسی

بعد از سبقت از وینالس در دور بیست و یکم، و در نتیجه سبقت دیوانه وار یانونه از از روسی و زارکو، مارکز پیشتازی را تا انتها در دست گرفت. روسی 1.8 ثانیه بعد از مارکز مسابقه را در رده دوم تمام کرد.

روسی گفت:

فکر می کنم من پتانسیل ماندن با مارکز تا پایان مسابقه را داشتم چون من سریع بودم. اما در زمانی که من فکر می کردم در موقعیت کاملا مناسبی قرار دارم یانونه مانند یک دیوانه از راه رسید، و مارکز دور شد. اما به هر حال من فکر می کنم بردن مسابقه سخت بود.

روسی: یانونه با دیوانه بازی شانس شکست مارکز را از من گرفت روسی: یانونه با دیوانه بازی شانس شکست مارکز را از من گرفت وانتینو روسی-یوهان زارکو

روسی در مورد برخوردها و سبقت های این مسابقه گفت:

سطح برخوردها و سبقت های خطرناک افزایش یافته، بخصوص زمانی که موتورسواران از موتو2 به موتو جی پی می آیند. همانند زارکو که همیشه برای سبقت های خطرناک اقدام می کند. جنگیدن با زارکو، و در ادامه رسیدن یانونه، بدترین موتورسواران برای مبارزه کردن.

به یاد می آورم در سال 2015مبارزه ای با یانونه داشتم که او در دور آخر به من زد.

من در مواجه با زارکو تمام توانم را به کار بستم و همچنین با مارکز، ‌مسابقه عالی بود و من لذت بردم.

شما عصبانی می شوید، اما در هر صورت این چیزی را تغییر نمی دهد. این یک بازی است، اگر شما می خواهید بازی کنید، بازی بدین گونه است. مقداری خطرناک است، اما راهش همین است، اگر شما نمی خواهید در خانه بمانید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!