فعالیتهای کشاورزی و راهسازی در الموت غربی افزایش یافته است


فعالیتهای کشاورزی و راهسازی در الموت غربی افزایش یافته است

قزوین- بخشدار الموت غربی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام کشاورزی، بهسازی راه های روستایی، گازرسانی، اجرای طرحهای گردشگری و حفاظت از محیط زیست از اقدامات مهم دولت در الموت غربی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رحمتی روز سه شنبه در مراسمی که با حضور آیت الله تاکندی، حجت الاسلام علیخانی و قوامی، فرماندار قزوین و جمعی از مدیران استان و شهرستان در مسجد روستای ورتوان برگزار شد، تحقق مذاکرات هسته ای را نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: انشقاق در بین متحدان غربی آمریکا، اثبات حقانیت نظام جمهوری اسلامی و تثبیت روش مذاکره برای احقاق حقوق ملت در عرصه جهانی از جمله دستاوردهای سیاست خارجی دولت تدبیر و امید بوده است.

بخشدار الموت غربی افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای با وجود فشارهای منتقدان و تخریب و تهمت مخالفان گام‌های موثری در عرصه سیاست خارجی برداشتند که این امر رئیس جمهور امریکا را عصبانی و مستاصل کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته علیرغم کمبود منابع مالی ناشی از کاهش قیمت نفت و تمرکز دولت در عرصه سیاست خارجی خدمات و دستاوردهای بزرگی در بخش های مختلف به وجود آمده خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام کشاورزی، بهسازی راه های روستایی، گازرسانی، اجرای طرحهای گردشگری و حفاظت از محیط زیست از جمله مهمترین دستاورد های صورت گرفته در بخش الموت غربی بوده است.

رحمتی ادامه داد: در حال حاضر با اجرای طرح گازرسانی به روستاهای بخش الموت غربی تاکنون پروژه ۹ روستا به بهره برداری رسیده و ۱۱ طرح هم تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.

بخشدار الموت غربی همچنین از انعقاد قرارداد گازرسانی به الموت غربی در دو مسیر جدید تا پایان امسال خبر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا