خودروی کوپه پلستار 1 برند اسپرت ولوو رونمایی شد | فیلم


بر اساس اعلام چند ماه پیش شرکت خودرو سازی سوئدی ولوو (Volvo)، قرار است...
بر اساس اعلام چند ماه پیش شرکت خودرو سازی سوئدی ولوو (Volvo)، قرار است زیر مجموعه پلستار (Polestar) این شرکت که پیش از این وظیفه بهینه سازی و تقویت مدل‌های تولیدی این شرکت را بر عهده داشت، شروع به تولید خودرو با نام خود نماید. اولین خودروی تولیدی این شرکت پلستار 1 (Polestar 1 ) نام داشته و قرار است در سال 2020 به عنوان جایگزینی برای ولوو S90...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

خودروی کوپه پلستار 1 برند اسپرت ولوو رونمایی شد | فیلم

آشنایی با مشخصات ولوو اس 90 مدل 2017 | فیلم...

خودروی کوپه پلستار 1 برند اسپرت ولوو رونمایی شد | فیلم

کابین مجهز و کامل تریلر ولوو | فیلم...

خودروی کوپه پلستار 1 برند اسپرت ولوو رونمایی شد | فیلم

مرکز تحقیقات تست تصادف ولوو یکى از ایمن ترین ...

بر اساس اعلام چند ماه پیش شرکت خودرو سازی سوئدی ولوو (Volvo)، قرار است زیر مجموعه پلستار (Polestar) این شرکت که پیش از این وظیفه بهینه سازی و تقویت مدل‌های تولیدی این شرکت را بر عهده داشت، شروع به تولید خودرو با نام خود نماید. اولین خودروی تولیدی این شرکت پلستار ۱ (Polestar 1 ) نام داشته و قرار است در سال ۲۰۲۰ به عنوان جایگزینی برای ولوو S90 کوپه در دسترس علاقمندان قرار گیرد.

خودروی کوپه پلستار 1 برند اسپرت ولوو رونمایی شد | فیلم

پلستار | تگ

پلستار ۱ که یک نمونه در خودروهای کلاس بدنه کوپه دو در (Coupe) به شمار می آید، اولین خودروی تولیدی این زیر مجموعه از شرکت ولوو است که در حال حاضر تحت مالکیت گروه خودروسازی چینی جیلی (Geely) قرار دارد. پلستار ۱ بر اساس پلتفرم SPA یا Scalable Product Architecture ساخته شده که خودروهای سری ۹۰ این شرکت مانند ولوو S90، ولوو V90 و ولوو XC90 را تحت پوشش قرار می دهد. مهندسین شرکت پلستار با کاهش طول این پلتفرم در حدود ۲۰۰ میلیمتر و کاهش فاصله دو محور عقب و جلو در حدود ۳۲۵ میلیمتر، بدنه این خودرو را شکل داده اند که با طولی در حدود ۴.۵۳۷ میلیمتر ، در حدود ۳۵۰ میلیمتر کوتاه تر از ب ام و سری ۴ کوپه است.

پلستار ۱ یک نمونه در گروه خودروهای کوپه با قابلیت های دینامیکی بالا بوده و به همین دلیل در پیشرانه آن از تکنولوژی موتورهای الکتریکی صرف استفاده نشده است. پلستار ۱ یک خودروی هیبریدی بوده که بر اساس اعلام شرکت سازنده، توانایی تولید نیروی کلی در حدود ۶۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۷۳۸ پاوند بر فوت (معادل ۱.۰۰۰ نیوتون متر) را دارد که این ارقام در مقایسه با پیشرانه های فعلی T8 موجود در ولوو S90 با توانایی تولید نیرویی معادل ۴۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۴۷۲ نیوتون متر (معادل ۶۴۰ نیوتون متر) در نمونه‌ های عادی و ۴۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی ۵۰۲ پاوند بر فوت (معادل ۶۸۰ نیوتون متر) شاهد افزایش چشمگیری بوده است.

(۵)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : پل‌استار ولوو, خودروسازی ولوو, شرکت ولوو, ولوو XC60

5
بازدیدها
0
روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته