برترین انیمه های سینمایی تاریخ از نگاه زومجی


برترین انیمه های سینمایی تاریخ از نگاه زومجی

انیمه‌ها یا همان انیمیشن‌های ژاپنی، جدا از ظاهر کارتونی، مفاهیم فوق‌العاده عمیقی دارند. در این ویدیو، برترین انیمه‌های تاریخ از دید زومجی را معرفی می‌کنیم.

انیمه، فارغ از تفاوت‌های غیر قابل انکاری که در جلوه‌های بصری و نوع کارگردانی‌شان با انیمیشن‌های غربی دارد، به سبب پرداختن به موضوعات خاص و کاملا دست‌نخورده‌ای که بعضا هویت بی‌پرده‌ی یک جنگ یا آینده‌ای متفاوت و دور را نشان مخاطبان می‌دهد، لایق ستایش است. دنیایی که تماشای چند اثر شناخته‌شده از آن کافی است تا خیلی سریع برای مخاطب به عنوان مدیومی که ابدا نمی‌توان داستان‌گویی‌های حاضر در آن را در جایی دیگر مشاهده کرد شناخته شود و حجم بالایی از بینندگان را به سادگی، جذب تفاوت‌های خواستنی‌اش کند. در انیمه‌ها، سازنده هیچ ابایی از اغراق و بهره‌برداری دیوانه‌وار از عناصری که حتی فکر کردن به حضورشان لابه‌لای دقایق انیمیشن‌های غربی مسخره است ندارند و برای رساندن روایت فیلم‌شان به نقطه‌ی اوج، از هیچ چیز دریغ نمی‌کنند. پس با توجه به همین اهمیت انکارناپذیر و درخواست‌های زیاد شما دوستان برای اختصاص دادن بخشی از برنامه‌ی سینمایی‌مان یعنی «فریم» به این دنیای پراهمیت، در یازدهمین اپیزود از این برنامه‌ی ویدیویی و در قالب یک پرونده، هم نگاهی کوتاه به هویت دنیای انیمه‌ها انداختیم و هم برترین انیمه‌های سینمایی تاریخ از نگاه زومجی را معرفی کردیم.

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | دانلود از یوتیوب

«فریم»، برنامه‌ی سینمایی ما است که چهارشنبه شب‌ها در زومجی منتشر می‌شود و در مدتی نزدیک به پنجاه دقیقه، دنیای سینما و تلویزیون را از زوایایی گوناگون به زیر ذره‌بین می‌برد. برنامه‌ای که اگر به دنیای هنر هفتم اهمیت می‌دهید، توصیه می‌کنیم که ابدا تماشایش را فراموش نکنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان