سپانگ؛ چشمک قهرمانی به مارکز، آخرین شانس دویزوسو


موتو جی پی ایران – مارک مارکز در آستانه‌ی کسب عنوان قهرمانی سال 2017 قرار دارد اما آندره دویزوسو برای زنده نگه داشتن امیدش مبارزه می‌کند و قصد ندارد به راحتی رقابت را واگذار کند. در هفته‌ای که گذشت شاهد یکی از جذاب‌ترین مسابقات تاریخ موتو جی پی بودیم، مسابقه‌ای پر از سبقت، هیجان، استرس و هر آنچه که از یک مسابقه‌ انتظار دارید. در آخر این...

موتو جی پی ایران – مارک مارکز در آستانه‌ی کسب عنوان قهرمانی سال 2017 قرار دارد اما آندره دویزوسو برای زنده نگه داشتن امیدش مبارزه می‌کند و قصد ندارد به راحتی رقابت را واگذار کند.

در هفته‌ای که گذشت شاهد یکی از جذاب‌ترین مسابقات تاریخ موتو جی پی بودیم، مسابقه‌ای پر از سبقت، هیجان، استرس و هر آنچه که از یک مسابقه‌ انتظار دارید. در آخر این مارک مارکز بود که نام خود را به عنوان قهرمان جزیره‌ی فیلیپ مطرح کرد تا از همیشه به عنوان قهرمانی سال نزدیک‌تر شود. در طرف دیگر اوضاع برای رقیب مارکز خوب پیش نرفت. آندره دویزیوسو با عملکردی ضعیف رده‌ی سیزدهم را به خود اختصاص داد تا کمی از کورس قهرمانی جا بماند.

سپانگ؛ چشمک قهرمانی به مارکز، آخرین شانس دویزوسو سپانگ؛ چشمک قهرمانی به مارکز، آخرین شانس دویزوسو موتوجی پی جزیره فیلیپ استرالیا 2017

این رقابت نفس‌گیر در حالی به دیگ جوشان سپانگ می‌آید که اختلاف در صدر جدول به 33 امتیاز رسیده است. گرمای سوزان، رطوبت زیاد، آب و هوای غیر قابل پیش‌بینی و پیستی تکنیکی، همه و همه شرایط را برای رقابت سخت‌تر خواهد کرد. شاید تنها نکته‌ی مثبتی که کفه‌ی ترازو را کمی به سمت دویزیوسو سنگین‌تر می‌کند این است که او برنده‌‎ی سال گذشته‌ی سپانگ است. بردی که از سال 2009 به بعد طعم آن را نچشیده بود اما حالا عملکرد ضعیف او در جزیره‌ی فیلیپ او را از قهرمانی دور کرده است!

سپانگ؛ چشمک قهرمانی به مارکز، آخرین شانس دویزوسو سپانگ؛ چشمک قهرمانی به مارکز، آخرین شانس دویزوسو آندره دویزیوسو، گرندپری مالزی 2016

همه چیز می‌تواند در سپانگ مشخص شود تا مارکز برای ششمین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کند اما دویزیوسو تنها فردی است که می‌تواند امیدهایش را زنده نگه دارد. اما در این راه به کمی شانس هم نیاز دارد، مارکز نباید روی سکوی سپانگ برود.

جدا از عملکرد مارکز و دویزیوسو در مسابقه‌ی این هفته، موتورسواران دیگری نیز مدعی کسب عنوان قهرمانی سپانگ هستند. بیشترین برد در سپانگ متعلق به مردی است که هیچکس به توانایی‌های او، حتی در این سن هم شک ندارد؛ ولنتینو روسی. دکتر هفته‌ی گذشته را با روی سکو رفتن تمام کرد. حتی پای شکسته هم مانع او نشد و به همراه هم‌تیمی خود، ماوریک وینیالس رده‌های دوم و سوم را کسب کردند تا یاماها با خاطره‌ای خوب از استرالیا به مالزی سفر کند.

سپانگ؛ چشمک قهرمانی به مارکز، آخرین شانس دویزوسو سپانگ؛ چشمک قهرمانی به مارکز، آخرین شانس دویزوسو ولنتینو روسی

یوهان زارکو و آندره یانونه نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای در استرالیا داشتند و با توجه به فرم خوب اخیر این دو می‌توان انتظار نمایشی قابل قبول از آنها در مالزی داشت. دنی پدروسا نیز می‌تواند گزینه‌ی دیگری برای قهرمانی سپانگ باشد. موتورسوار اسپانیایی رپسول هوندا موفق‌ترین موتورسوار بعد از ولنتینو روسی در این پیست است. 3 پیروزی از مجموع 5 پیروزی وی در این پیست در کلاس موتو جی پی بوده است.

آیا مارکز کار را تمام می‌کند؟ یا دویزیوسو پا پس نمی‌گذارد؟ آیا موتورسواری غیر از این دو قهرمان سپانگ می‌شود؟ ظهر روز یکشنبه جواب تمام این سوالات داده خواهد شد.

#videojs59f2e7f5dea0c { max-width:752px; }

این نوشته را به اشتراک بگذارید:



ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟