شهرداری سیرجان؛ گل در ثانیه 53 و بومی سازی 85 درصدی


شهرداری سیرجان؛ گل در ثانیه 53 و بومی سازی 85 درصدی

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مریم جهان نجاتی در گفتگو با سایت ورزش بانوان درباره پیروزی این هفته تیمش برابر پالایش گاز ایلام اظهار کرد: تیم ما به تازگی از بدنسازی خارج شده اما در بازی با گاز ایلام سعی کردیم با پیاده کردن تاکتیک‌ها به نتیجه لازم برسیم و خوشبختانه 3 گل از 5 گل ما روی تاکتیک تیمی به ثمر رسید. وی افزود: تیم ایلام تیم دست و پا...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ مریم جهان نجاتی در گفتگو با سایت ورزش بانوان درباره پیروزی این هفته تیمش برابر پالایش گاز ایلام اظهار کرد: تیم ما به تازگی از بدنسازی خارج شده اما در بازی با گاز ایلام سعی کردیم با پیاده کردن تاکتیک‌ها به نتیجه لازم برسیم و خوشبختانه ۳ گل از ۵ گل ما روی تاکتیک تیمی به ثمر رسید.

وی افزود: تیم ایلام تیم دست و پا بسته‌ای نبود با این حال در در ۱۰ دقیقه ۳ گل به ثمر رساندیم و گل اول ما در ثانیه ۵۳ بازی به ثمر رسید و برای این مقطع زمانی از بازی برنامه داشتیم. حدود ۴۰۰ تماشاگر در این بازی کاملا ما را حمایت می‌کردند و قصد داشتیم از زمانی که تیم حریف برای عادت به جو ورزشگاه نیاز داشت بهره ببریم و این اتفاق هم رخ داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان گفت: شناختی که از تیم گاز ایلام داشتیم به کمک ما آمد و ۲ گلی که خوردیم روی اشتباه فردی بازیکنان بود که امیدوارم به تدریج این ضعف پوشش داده شود. ما در بازی بعد باید با راهیاب ملل سنندج بازی کنیم که خانم گل لیگ گذشته در این تیم حضور دارد و بازی سختی را برابر نماینده کردستان پیش بینی می‌کنم.

جهان نجاتی تاکید کرد: ۸۵ درصد بازیکنان تیم شهرداری سیرجان بومی هستند و این، کمک بزرگی به تیم ماست. سال قبل با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم قهرمان، تیم سوم لیگ شدیم اما از دست دادن ۳ بازیکن خوب و باتجربه ما شرایط را برای ما کمی تغییر داده است.

وی عنوان کرد: تلاش ما بر حفظ شاکله تیم طی سال‌های اخیر استوار بوده و ۳ بازیکن نوجوان به جای بازیکنان جدا شده به فهرست تیم اضافه کرده‌ایم. شاید رسیدن آن ها به سطح آمادگی و هماهنگی ایده آل زمان ببرد اما به هر حال باید به نوعی جای بازیکنان جدا شده را پر می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان تصریح کرد: میانگین سنی تیم شهرداری سیرجان نزدیک به ۱۸ سال است. تیم ما پرهزینه بسته نشده و حمایت شهرداری و شورای شهر سیرجان پشت این تیم است و امیدوارم پاسخ محبت و حمایت‌های همه کسانی را که از این تیم حمایت کردند را با نتایج مطلوب بدهیم.

مطالب مرتبط:

برای مشاهده نتایج هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان اینجا کلیک کنید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در رتبه 70 جهان باقی ماند