فراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم در مساجد


خبرگزاری شبستان: از ائمه جماعات درخواست می شود، به اطلاع والدینی که دارای کودک بین 3 تا 6 سال هستند، برسانند، حداکثر تا تاریخ 15 آذرماه سال جاری به پایگاه های سنجش بینایی مراجعه و از سلامت دید کودکانشان مطمئن شوند.

سرویس : مسجد و کانون ها - فعالیتهای مساجد زمان : ۱۳۹۶/۸/۷ - ۱۷:۲۶ شناسه خبر : ۶۶۵۸۲۸
درخواست از ائمه جماعات جهت اطلاع رسانی؛
فراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم در مساجد
خبرگزاری شبستان: از ائمه جماعات درخواست می شود، به اطلاع والدینی که دارای کودک بین ۳ تا ۶ سال هستند، برسانند، حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذرماه سال جاری به پایگاه های سنجش بینایی مراجعه و از سلامت دید کودکانشان مطمئن شوند.
فراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجد
به گزارش خبرگزاری شبستان، در راستای برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم که راهی برای کاهش نابینایی و یا نابینایی ناشی از این بیماری است و چندین سال است، توسط سازمان بهزیستی در مهدهای کودک و آمادگی ها توسط مربیانی که قبلا به وسیله کارشناسان آموزش دیده‌اند، مرکز رسیدگی به امور مساجد طی فراخوانی از ائمه جماعات مساجد خواست که با توجه به اینکه مسجد میعادگاه مقدسی است که از آن، همه امور مسلمین را می‌توان اداره کرد و امام جماعت به عنوان پدر معنوی محل، نیازهای متنوع اخروی و دنیوی فرزندان خود را پیگیری می کند، به والدینی که دارای کودک بین ۳ تا ۶ سال هستند، در این زمینه اطلاع رسانی کند.

براساس پایگاه تخصصی مسجد، لازم است، والدین حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذرماه سال جاری به پایگاه های سنجش بینایی مراجعه و از سلامت دید کودکانشان مطمئن شوند.

پایان پیام/40
فراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجد
فراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجدفراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجدفراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجدفراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجدفراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجدفراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجدفراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجدفراخوان برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم  در مساجد
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
مرکز رسیدگی به امور مساجد
|
ائمه جماعات
|
مسجد
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی