تیم ملی جودو در راه هلند/ محجوب نیامده مسافر شد


تیم ملی جودو در راه هلند/ محجوب نیامده مسافر شد

تیم ملی جودو در حالی با ترکیب کامل به رقابتهای گرندپری هلند اعزام می شود که جوادمحجوب بعد از مدتهابه اردوی تیم ملی بازگشت و در این سفر تیم ملی را همراهی می کند.

به گزارش خبرنگارمهر، رقابتهای گرندپری هلند طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه برگزار می شو و تیم ملی جودو ایران با ترکیب هشت جودوکار در شش وزن در این رقابتها به روی تاتامی می رود.

نکته مهم اینکه جواد محجوب بعد از نزدیک به یکسال دوری از رقابتهای اردوهای تیم ملی، تصمیم به بازگشت گرفته و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی از سر گرفته است. مربیان تیم ملی نیز نام او را برای سفر به هلند در ترکیب تیم ملی قرار دادند تا جودوکاری که آخرین بار اردیبهشت ماه ۹۵ مدال برنز رقابتهای گرندپری قزاقستان را کسب کرد، برای رفع مشکل مدال آوری، به این رقابتها اعزام شود.

از سوی دیگر وحید نوری بعد از نتایج ضعیف در چند تورنمنت اخیر، از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده و تیم کشورمان در وزن ۹۰- کیلوگرم نماینده ای در این مسابقات ندارد.

بر اساس اعلام سایت رسمی مسابقات هلند، از سوی ایران نام محمدرشنونژاددر وزن ۶۰- کیلوگرم، قاسم نوری زاده رد وزن ۶۶- کیلوگرم، مهدی فتحی پور و محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم، رامین صفویه و رضا رضایی در وزن ۱۰۰- کیلوگرم و جواد محجوب در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم برای حضور در این رقابتها ثبت شده است.

رقابتهای هلند طی روزهای ۲۶ تا ۲۸ آبان ماه برگزار خواهد شد که تا کنون ۲۷۴ جودوکار از ۴۹ کشور برای حضور در این رقابتها ثبت نام کرده اند.




تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...