بودجه ریزی عملیاتی راهی برای کوچک شدن دولت است


بودجه ریزی عملیاتی راهی برای کوچک شدن دولت است

قزوین- استاندار قزوین گفت: باید طرح نوینی در کوچک سازی دولت در اندازیم و بودجه ریزی عملیاتی راهی برای تحقق این هدف است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد اظهار کرد: به بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد توجه کنیم، متاسفانه ۴۰سال است در کشور شعار کوچک شدن دولت مطرح می شود اما در مقام عمل دولت در طول این مدت حجیم تر و بزرگ تر شده است.

وی افزود: امروز در مرحله و شرایطی هستیم که باید طرح نوینی در کوچک سازی دولت در اندازیم و بودجه ریزی عملیاتی می تواند به تحقق بخشی از این موضوع کمک کند.

استاندار با بیان اینکه راه برون رفت از شرایط و وضعیت موجود اجرای برنامه بودجه ریزی عملیاتی است تصریح کرد: متاسفانه آسیب ها و آثار منفی شیوه مدیریت دولتی به بخش خصوصی نیز سرایت کرده بگونه ای که مدیرعامل یک شرکت و واحد خصوصی ابتدا به فکر ساختن دفتر و مهمانسرا در مجموعه خود است.

زاهدی بیان کرد: مدیریت زمان از دیگر موضوعاتی است که باید بج جد گرفته شود و در بهره وری به این مقوله توجه کرد که در این راستا باید یک بازاندیشی و بازبینی در تعداد جلسات، نشست ها و کارگروه ها و ستادهای استان صورت بگیرد.

وی درخصوص تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان بیان داشت: این کار باید با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، کار کارشناسی و در موارد استثنایی و ضروری انجام شود و کمترین مسامحه ای در این خصوص قابل پذیریش نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی