ترفند دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام Regram


اگر به دنبال روشی هستید تا با استفاده از آن اطلاعات یک پروفایل اینستاگرام را به صورت دقیق استخراج کنید، ربات تلگرام Regram به شما کمک می‌کند! در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی ربات تلگرام Regram به عنوان یک دستیار اینستاگرامی برتر بپردازیم. با ما همراه باشید. دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام...

اگر به دنبال روشی هستید تا با استفاده از آن اطلاعات یک پروفایل اینستاگرام را به صورت دقیق استخراج کنید، ربات تلگرام Regram به شما کمک می‌کند! در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی ربات تلگرام Regram به عنوان یک دستیار اینستاگرامی برتر بپردازیم. با ما همراه باشید.

دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام Regram

ربات Regram برای آن دسته از افرادی مناسب است که زیاد درگیر اینستاگرام هستند و تمایل دارند محدودیت های آن را دور زده و کارهایی مثل دانلود عکس پروفایل کاربران اینستاگرام، مشاهده و ذخیره ویدیو های لایو آن‌ها، مشاهده محبوب ترین پست های یک پروفایل اینستاگرام و غیره را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهند. به دلیل اینکه ربات تلگرام Regram محدودیت های اینستاگرام را کاملا دور می‌زند ما آن یک دستیار اینستاگرامی عالی خطاب کرده‌ایم.

معرفی و آموزش کار با ربات تلگرام Regram

برای شروع کار با ربات Regram ابتدا با کلیک بر روی این قسمت، ربات مذکور را در اکانت تلگرامتان فعال کنید. برای انجام این کار می‌توانید در منوی جستجوی برنامه تلگرام هم عبارت Regrambot@ را جستجو نمایید.

ترفند دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام Regram

گزینه START را انتخاب کنید تا ربات مذکور شروع به کار کند. حالا ربات از شما می‌خواهد تا زبان مورد نظرتان را برای کار کردن با آن انتخاب کنید. یکی از دو زبان فارسی و انگلیسی را انتخاب نمایید. پشتیبانی کامل ربات تلگرام Regram از زبان فارسی بدون تردید یکی از نقاط قوت آن است و سبب می‌شود تا شما خیلی ساده تر قادر به استفاده از این ربات کاربردی باشید.

مطلب مرتبط: چگونه عکس ربات تلگرامی را تغییر دهیم؟

ترفند دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام Regram

حالا باید پروفایل اینستاگرامی که تمایل دارید مشخصات آن را یافته و محدودیت هایش را دور بزنید، مشخص شود. برای مشخص کردن پروفایل اینستاگرام مورد نظرتان می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. مثلا می‌توانید آیدی فرد مورد نظر را ارسال کنید یا حتی می‌توانید آدرس URl صفحه اینستاگرام فرد مورد نظرتان را هم برای ربات تلگرام Regram بفرستید.

ترفند دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام Regram

به محض اینکه با استفاده روش های یاد شده، پروفایل اینستاگرام مورد نظرتان را مشخص کردید، اطلاعات دقیقی در مورد آن توسط ربات تلگرام Regram ارائه می‌شود. این اطلاعات شامل نام نمایشی کاربر، یوزرنیم کاربر، تعداد پست های ارسالی، تعداد فالوورها، تعداد فالویینگ ها، وضعیت صفحه، بیوگرافی و لینک آن می‌شوند. اما بخش جالب کار مربوط به گزینه هایی است که در زیر صفحه توسط ربات تلگرام Regram ارائه شده‌اند.

ترفند دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام Regram

برای مثال با لمس گزینه “دانلود عکس پروفایل” می‌توانید عکس پروفایل کاربر مورد نظر را دانلود کنید. استفاده از ربات تلگرام Regram به مراتب از روشی که در مقاله مذکور شرح داده شده بود ساده تر است.

ترفند دانلود عکس و ویدیو و استوری اینستاگرام با ربات تلگرام Regram

مشاهده محبوب ترین پست ها، استوری، محبوب ترین ویدیو ها و غیره همگی از قابلیت هایی هستند که توسط ربات تلگرام Regram ارائه می‌شوند. ربات مذکور حتی امکان ذخیره کردن پست های کاربران اینستاگرام را هم فراهم می‌کند. برای مثال اگر قصد دارید تمام پست های پروفایل یک کاربر را ذخیره کنید، کافیست گزینه “دانلود همه پست ها در یک فایل” را در ربات تلگرام Regram انتخاب نمایید. بدین صورت تمام پست های کاربر مورد نظر در قالب یک فایل فشرده ذخیره خواهد شد. برای دانلود محبوب ترین پست کاربر مورد نظرتان هم کافیست ابتدا گزینه “محبوب ترین” پست را انتخاب و سپس نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. بنابراین ربات تلگرام Regram یک دستیار اینستاگرامی بسیار قدرتمند است که شما را قادر به دور زدن تمام محدودیت های اینستاگرام می‌کند.

همچنین بخوانید:

آموزش تبدیل ویدیو به ویدیو چت در تلگرام با ربات ویرایش فایل

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم