مراسم معارفه مدیرکل جدید حراست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد


مراسم معارفه مدیرکل جدید حراست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد

حمیدرضا ایلکا به عنوان مدیرکل حراست سازمان محیط زیست معرفی و از خدمات و تلاش های رضا جزینی زاده قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حراست سازمان حفاظت محیط زیست با حضور کریم شافعی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس، کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش و تنی چند از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست، همچنین فاطمی مدیر کل اقتصادی سازمان حراست کل کشور و شفیعی معاون دفتر تولید و تجارت وزارت اطلاعات برگزار شد.

کریم شافعی معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم با بیان اینکه رسالت حراست در دستگاه های اجرایی امنیتی نیست، گفت: جایگاه حراست، صیانت و جایگاه اخلاقی، رفیع و ارزشمندی است که هر کسی با شناخت در این حوزه ورود کند بخشی از رسالت انبیاء را عهده دار است.

وی به سیره ائمه و پیامبر اکرم اشاره کرد و گفت : فلسفه بعثت همه ائمه و انبیاء محبت و رحمت به بشر بوده است و در آیات مختلف قرآن این موضوع مشاهده می شود.

شافعی با اعلام اینکه به نقش حراست و ضرورت آن در سازمان محیط زیست اعتقاد داریم و به این اعتقاد ارزش قائل هستیم، تاکید کرد: حراست سازمان حفاظت محیط زیست دیده بان این سازمان است و می بایست با نگاه اعتدال در مسیر وظایف خود قدم بردارد.

بنا بر این گزارش، فاطمی مدیر کل اقتصادی حراست کل کشور نیز در این مراسم نقش پیش بینی، پیشگیری و هشدار دهنده را مهمترین نقش حراست در سازمان ها بر شمرد و اظهار داشت: بدون اینکه محیط را امنیتی و پلیسی کنیم می بایست حوادث را پیش بینی و پیشگیری کنیم.

همچنین در این مراسم، حمید رضا ایلکا مدیر کل جدید حراست سازمان حفاظت محیط زیست با تشکر از زحمات رضا جزینی زاده مدیر کل وقت حراست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تلاش می شود در این سازمان بیشتر از گذشته در جهت صیانت از حریم سازمان و همکاران قدم برداریم.

این گزارش می افزاید، رضا جزینی زاده مدیرکل پیشین این سازمان نیز در آغاز این مراسم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات حراست سازمان حفاظت محیط زیست در طول تصدی این مسئولیت را ارائه کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت بازیگران فیلم گلنار پس از 37 سال / بعضی هایشان چه سرنوشت تلخی داشتند !