راهپیمایی بزرگ اربعین در تهران به صورت زنده پخش می‌شود


راهپیمایی بزرگ اربعین در تهران به صورت زنده پخش می‌شود

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه پنج سیما گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین در تهران به صورت زنده از این شبکه پوشش داده خواهد شد.

راهپیمایی بزرگ اربعین در تهران به صورت زنده پخش می‌شودبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مدیر گروه معارف اسلامی شبکه پنج سیما گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین در تهران به صورت زنده از این شبکه پوشش داده خواهد شد.

سعید سلطانی با اعلام خبر پوشش راهپیمایی فردا در مسیر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: برای انعکاس مناسب این راهپیمایی بزرگ، برای اولین بار با استفاده از30 دوربین در 4 پایگاه ویژه در مسیر زائران، مجهز به واحد سیار و تجهیزات تصویربرداری هوایی، شکوه این حرکت آیینی را به تصویر خواهیم کشید.

به گفته مدیر گروه معارف اسلامی شبکه پنج سیما، این راهپیمایی از ساعت 6:30 بامداد از میدان امام حسین (ع)، امامزاده حسن و میدان جمهوری تهران آغاز می شود و زائران تا ساعت 11:30 در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تجمع می کنند.

وی افزود: علاوه بر آنکه در ساعات مختلف، شبکه 5 سیما اقدام به انعکاس این حرکت مردمی به طور زنده خواهد کرد، مراسم قرائت زیارت اربعین ، عزاداری و نماز ظهر اربعین در حرم نیز به طور زنده برای مخاطبان پخش خواهد شد.

سلطانی همچنین اضافه کرد: مجریان این شبکه در استودیوهای موقت میدان فدائیان اسلام و میدان اصلی شهر ری مستقر هستند و هر لحظه علاوه بر ارسال گزارش برای استودیوی پخش شبکه 5 ، آماده خواهند بود در ارتباط مستقیم با دیگر استودیوهای شبکه های سراسری صدا و سیما، اطلاعات مربوط به این حرکت بزرگ را به مخاطبان رادیو و تلویزیون بدهند.

شایان ذکر است؛ مردم تهران که از راهپیمایی بزرگ اربعین در کربلای معلی جا مانده‌اند، چند سالی است که با طی کردن مسیر‌های منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، با پای پیاده خود را با زائران کربلا همراه می‌کنند.

در روایات و در زیارت‌نامه حضرت عبدالعظیم (ع) آمده است که «هر کس او را زیارت کند، ثواب زیارت حضرت سید الشهداء (ع) را در نامه اعمالش می نویسند.»

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان